سرمربی تیم سارگل:
سرمربی تیم فوتبال سارگل بوشهر گفت: با توجه جوانی و بی تجربه بودن بازیکنانم شجاعانه بازی کردند، سپاهان برتر از ما بود.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱ 19 November 2021

فاطمه بیاتیانی امروز ( جمعه ۲۸ آبان ماه) پس از شکست ۸ بر صفر تیمش در مقابل سپاهان از هفته دوم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته دوم بازیها بود و از قبل می دانستیم که بازی سختی در مقابل سپاهان داریم. تیم ما بسیار جوان و بی تجربه است و شاید نود درصد تیم برای نخستین مرتبه در لیگ برتر بازی می کنند و بازی تدارکاتی هم نداشتیم.
وی افزود: بازیکنانم شجاعانه بازی کردند و انتظار فراتر از این از آنها نداشتیم.باخت تیم را به گردن داوری نمی اندازم ، باخت ما فنی و به بی تجربگی بازیکنان مربوط می شود و تجربه بالا و خوب سپاهان.
وی ادامه داد: سطح کیفی داوری بسیار پایین بود در چند موردی که اعتراض داشتیم کاملا مشهود بود و همه دیدند چه اتفاقی رخ داد بنابراین می گویم سطح داوری نسبت به لیگ پایین بود.
سرمربی تیم سارگل در خصوص تکرار ضربه پنالتی و اعتراض بعد از مردود اعلام کردند گل از سوی داور گفت: در تکرار ضربه پنالتی ما تغییر بازیکن دادیم، داور باید باهوش عمل می کرد، کادر فنی سپاهان متوجه این مسئله شدند و آنها باهوش و با دقت عمل کردند، این تذکر مربوط به داوری است که قبل از زدن ضربه یادآوری کنند که بازیکن مجاز به زدن پنالتی نیست.
بیاتیانی خاطرنشان کرد: زمانی که بازیکن برای زدن پنالتی می رود داور شماره او را می نویسد؛ بنابراین می توانست به راحتی چک کند. ما مقصر بی توجهی داوران نیستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :