سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: اساتید برجسته و مجرب قرآنی خراسان شمالی در اجلاسیه کشوری مدرسین نهضت قرآنی نورالثقلین شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 18 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،سید ناصر حسینی اظهار کرد: اجلاسیه مدرسین نهضت قرآنی نورا لثقلین با حضور اساتید مجرب قرآنی استان‌ها در مشهد مقدس به مدت ۳ روز از دوم تا پنجم آذرماه جاری برگزار می‌شود.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از شرکت ۱۵ استاد مجرب قرآنی خراسان شمالی در این اجلاسیه خبر داد و گفت: این اجلاسیه در سه محور تربیتی، قرآنی و مهارت‌های تربیتی و آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: آموزش‌های تخصصی مربیان و معلمان قرآن و آموزش‌های تخصصی که با اتکا به ظرفیت‌های مردمی، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآن انجام می‌شود، طرحی است که با عنوان نورالثقلین در حال برگزاری می‌باشد.

حسینی در انتها تصریح کرد: این طرح ویژه مدیران مراکز تربیت قرآنی و مربیان جلسات خانگی قرآن کریم است که به‌صورت دو دوره آموزش مجازی باهدف تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای کمی و کیفی محافل خانگی قرآنی و توانمندسازی مربیان قرآنی اجرا می‌شود./مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار