معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم عنوان کرد:
کبیری پور گفت: یادواره شهید زین الدین، سرداران و شش هزار شهید استان قم از ۲۵ آبان به مدت سه روز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳ 15 November 2021

به گزارش تابناک قم، سرهنگ مهدی کبیری پور، معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابی طالب (ع) قم، گفت: یادواره شهید زین الدین، سرداران و شش هزار شهید استان قم از ۲۵ آبان در حسینیه آیت الله خامنه‌ایِ، گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، جوانان و بانوان استان آغاز به کار می‌کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان در تشریح برنامه‌های یادواره شهدا، گفت: مراسم روز ۲۵ آبان ویژه شهدای زن استان قم و با حضور خواهران دهه هشتادی، به همت بسیج جامعه زنان سپاه علی بن ابی طالب (ع) از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود و تا قبل از اذان مغرب ادامه دارد.

او مراسم ۲۶ آبان را با محوریت جوانان اعلام کرد و افزود: برنامه‌های این روز که برنامه ریزی و اجرای آن نیز بر عهده جوانان است از ساعت ۱۸ با اکران فیلم سینمایی منصور آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان، گفت: برنامه اصلی این یادواره روز ۲۷ آبان همزمان با سالروز شهادت سردار شهید مهدی زین الدین از ساعت ۱۸ با حضور عموم مردم و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

سرهنگ کبیری با بیان اینکه سعی شده هر سه برنامه امسال متفاوت از سال‌های گذشته باشد، افزود: برنامه‌های تدارک دیده شده راوی محور است و سخنران اختصاصی ندارد.

او تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم فضایی گفتمانی شهادت و ایثاگری را در استان ایجاد کنیم، روزشمار کنگره ملی شهدای استان، در روز پایانی یادواره امسال آغاز می‌شود.

کنگره ملی شهدای استان قم ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در استان قم برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار