پلیس شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی با دستگیری سارق حرفه ای پرده از 30 فقره سرقت داخل خودرو برداشت.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 26 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت های سریالی داخل خودرو در یکی از نقاط شهر تربت حیدریه موضوع در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ "سید ابوالقاسم حیدری مقدم" گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری 11 پس از بررسی تعدادی از سرقت ها با توجه به سرنخ های بجامانده و شگرد سرقت به یکی از سارقان سابقه دار مظنون شدند.

تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی متهم را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

در این عملیات در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی وسایل سرقتی از قبیل لاستیک خودرو، باطری، دستگاه ضبط و پخش و ... کشف شد.

متهم جوان که اعتیاد شدید به مواد افیونی داشت در بازجویی های علمی ماموران کلانتری11 به 30 فقره سرقت داخل خودرو در محدوده کوی بازرگان و خیابان فتح المبین شهر تربت حیدریه با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ "سید ابوالقاسم حیدری مقدم" با اشاره به معرفی همدست متهم از شهروندان خواست خودرو خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، قفل فرمان ، قفل پدال و سایر وسایل بازدارنده مجهز كنند و تا حد امكان برای پارك آن از پاركینگ و یا محل های دارای نور كافی استفاده كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار