در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی صورت گرفت:
معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار ثامن گفت: نمایشگاه و کارگاه امامت با مشارکت بنیاد بین المللی غدیر همزمان با دهه ولایت در بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی برپا می شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 26 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن مشهد، سیدمحمد میرشفیعی با اشاره به ویژه برنامه های فرهنگی دهه ولایت در این منطقه گفت: شهرداری ثامن امسال نیز همچون سال های گذشته با همکاری بنیاد بین المللی غدیر، تشکلها، پایگاههای بسیج و دیگرنهادها نسبت به برگزاری مراسم ویژه این مناسبت اقدام می کند.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه و کارگاه امامت با مشارکت بنیاد بین المللی غدیر، طرح تکریم سادات منطقه در مساجد با مشارکت مساجد محل، بازدید از دفاتر مراجع با حضور شهردار محترم منطقه و تعدادی از معاونین از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.

میرشفیعی با اشاره به آذین بندی سطح منطقه با پرده های الوان و نصب ریسه و شرشره اضافه کرد: نصب تابلوهای مرتبط با احادیث غدیر در ۲۰ نقطه از منطقه، برگزاری کارگاه غدیر شناسی در مدارس و مساجد سطح منطقه با مشارکت بنیاد بین المللی غدیر و برگزاری مسابقه با موضوع غدیر در بین شهروندان منطقه از دیگر برنامه ها در این ایام می باشد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار ثامن از برگزاری جشن های غدیر در پارک شهید فهمیده و محله نوغان خبر داد و گفت: همچنین مسابقه غدیر شناسی ویژه کارکنان سازمان و مراسم جشن ویژه کارکنان شهرداری در محل نمازخانه و آذین بندی خیابان ها با همکاری کسبه از جمله برنامه های ایام دهه ولایت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار