استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی در استان وجود دارد که باید به فعلیت تبدیل شود، افزود: با محبتی که بخش‌های مختلف مردم و سایر عزیزان نسبت به بنده داشتند، امیدوارم در عرصه خدمت منشأ اثر باشیم.
کد خبر: ۱۰۰۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 27 October 2021

به گزارش تابناک رضوی، «یعقوبعلی نظری» در نشست دیدار اعضای شورای عالی قضایی استان با بیان اینکه ظرفیت‌های فراوانی در استان وجود دارد که باید به فعلیت تبدیل شود، افزود: با محبتی که بخش‌های مختلف مردم و سایر عزیزان نسبت به بنده داشتند، امیدوارم در عرصه خدمت منشأ اثر باشیم.

 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به رویکردهای خود در عرصه مدیریت استان گفت: حوزه آب، تجارت، انرژی و دام از رویکردهای ما است که حول آن‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

 

نظری با بیان اینکه خوشبختانه از یک فضای سراسر همدلی در استان بهره‌مند هستیم، تصریح کرد: ایجاد هماهنگی، مفاهمه مشترک، پشتیبانی و هم افزایی میان مسئولین استان امری مهم است که در خراسان رضوی از آن برخوردار هستیم.

 

وی به محورهای عملیاتی خود در پیشبرد اهداف کلان استان اشاره کرد و گفت: نخست نباید اجازه بدهیم که در هر موضوعی جامعه دچار التهاب شود. در این خصوص محوریت هم با دستگاه‌های اجرایی است.

 

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید ضمن فعال بودن، مسوولیت خود را در حوزه پیشگیری‌ها و جلوگیری از التهاب‌ها اجرا کنند، در گام بعدی ظرفیت‌های معطل مانده بر روی زمین را باید احیا کنیم و نهایتا در بخش ایجابی بر سرمایه‌های مردمی باید تکیه کرد.

 

نظری به جایگاه با اهمیت کلانشهر مشهد مقدس اشاره و عنوان کرد: آستان قدس رضوی، شهرداری، استانداری و مجموعه دستگاه‌های دولتی می‌توانند در حفظ توازن شهری مشهد نقش آفرینی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار