حجت الاسلام پژمانفر:
رئیس فراکسیون قرآن و عترت در مجلس شورای اسلامی برگزاری مسابقات قرآنی مانند مدهامتان را بستری مناسب جهت پرورش و شناسایی نخبگان در این حوزه عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 21 October 2021

به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر با اشاره به ظرفیت بالای مشهدمقدس در حوزه مسائل قرآنی اظهار کرد: در این شهر اساتید بزرگی در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف قرآنی هستند که در تربیت شاگردان بسیار تلاش می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی افزود: این مهم یکی از ضروریات در حوزه قرآنی است که بایستی با اهتمام ویژه‌ای به این مقوله پرداخته شود و برگزاری مسابقات قرآن یکی از زمینه‌هایی است که می‌تواند این مهم را تحقق بخشد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به میزبانی مشهد در برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان» ابراز کرد: با توجه به ظرفیت‌های مناسبی و بی‌نظیری که در مشهد وجود دارد، می‌تواند به پایتخت قرآنی کشور تبدیل شود.
وی عمق بخشیدن به به باورهای اسلامی در جامعه را امری ضروری دانست و گفت: با تمسک به قرآن و توجه به ظرفیت‌های این کتاب الهی در فعالیت‌ انسان‌ها می‌توان فرهنگ قرآنی را در جامعه گسترش داد و به آن عمق بخشید.
حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی و توجه به ظرفیت‌های قرآن می تواند درایجاد وحدت و الفت بیشتر میان ملل اسلامی تاثیر بسزایی داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار