مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان اردبیل گفت: در سال آینده کارگاه های آموزشی جدید در حوزه هنری استان اجرا خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸ 03 March 2015

قاسم مزین در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی در توسعه دوره ها مهیا ساختن فضایی آموزشی، مناسب، سالم و امن است تا بتوانیم در سال آتی در شرایطی آرام و مطلوب در خدمت هنرجویان باشیم.

وی با تاکید به اینکه حوزه هنری در کارگاه های آموزشی به دنبال تربیت و پرورش هنرمند متعهد و تدین است، افزود: این نهاد اجرایی به دنبال درآمد زایی از دوره های آموزشی نیست.

به گفته مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان تاکنون هزینه ای که از هنرجویان دریافت می شود صرف تجهیز دوره ها و کارگاه های آموزشی و همچنین هزینه جاری ساختمان مرکز آموزش شده است.

مزین تصریح کرد: همچون سال های گذشته حوزه هنری در ترم های بهار، تابستان، پاییز و زمستان آماده پذیرایی از هنرجویان است و در سال آینده افزایش تعداد دوره های آموزشی در کلیه واحدها از جمله هنرهای تجسمی، موسیقی، ادبیات، هنرهای تصویری، هنرهای نمایشی، روابط عمومی و تکنولوژی فرهنگی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: در بخش هنرهای تجسمی دوره های آموزشی نقاشی رنگ روغن، نقاشی روی پارچه، نقاشی کودک، طراحی، طراحی گرافیک، خوشنویسی، نگارگری و تذهیب، تصویرسازی (کتاب کودک)، کاریکاتور، عکاسی، چاپ باتیک، تشعیر، پاپیه ماشه، برجسته کاری روی چوب، نرم افزارهای گرافیک و تزئین فضای داخلی ساختمان برگزار می شود.

مسئول آموزش و پژوهش حوزه هنری استان با اذعان به برگزاری دوره های آموزش سازهای مختلف موسیقی، سلفژ، آواز آذری و آواز ایرانی اضافه کرد: در بخش آفرینش های ادبی داستان نویسی، شعر(آزاد و آیینی) و خاطره نویسی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته مزین در بخش روابط عمومی و تکنولوژی فرهنگی عکاسی خبری، روزنامه نگاری، صفحه آرایی، ویراستار کتاب و مطبوعات، مسوول سمعی بصری و روابط عمومی، مربی نقاشی کودکان، دبیری خبر، خبرنگاری و تصویربرداری خبری جزو دوره های جدید در این نهاد اجرایی است.

وی افزود: در بخش هنرهای تصویری فیلمنامه نویسی، تدوین، تصویربرداری، کارگردانی فیلم کوتاه، انیمیشن و گریم، و بالاخره در بخش هنرهای نمایشی بازیگری نمایش، نمایشنامه نویسی، کارگردانی نمایش، گویندگی و طراحی صحنه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار