فرماندهی انتظامی فاروج؛
فرمانده انتظامی فاروج از جان باختن جوانی که به دنبال زیرخاکی در روستاهای اطراف شهرستان بوده، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 10 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ علیرضا پوربه صبح امروز در این رابطه افزود: در پی مراجعه حضوری خانمی به پلیس آگاهی و ادعای مفقود شدن  پسرش، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: مادر جوان مفقودی در پلیس آگاهی اظهار داشته پسر ۲۵ ساله‌اش به‌قصد پیداکرده زیرخاکی به همراه یکی از دوستانش از منزل خارج‌شده و تاکنون مراجعتی نداشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات خود ، دوست جوان مفقودی را به پلیس آگاهی دعوت و با توجه به اظهارات ضدونقیض نامبرده ایشان تحت نظر قرارگرفته که درنهایت مأموران در معیت و راهنمایی متهم به آخرین محل حضور شخص فقدانی اعزام شدند.

سرهنگ پوربه اظهار داشت: مأموران پس از حدود ۴۰ دقیقه کوهنوردی به محل موردنظر رسیده که مشاهده شد تعدادی چاه توسط نامبردگان به نیت کشف زیرخاکی و عتیقه حفرشده در محل وجود دارد، درنهایت با ورود مأموران به یکی از چاه‌ها قسمت‌هایی از بدن جسد مشاهده شد.

وی بابیان اینکه بر روی جسد یک‌تخته‌سنگ نسبتاً بزرگ به وزن حدوداً نیم تن آوار شده بود، گفت: متهم با پیدایش جسد، لب به سخن گشود و اظهار داشت بنده به همراه متوفی به‌قصد پیداکردن زیرخاکی و کندوکاو به این کوه‌ها آمدیم که ایشان به داخل چاه رفت و مشغول کندن شد که ناگهان متوجه شدم تخته‌سنگ بزرگی بر روی وی افتاده است.

این مقام انتظامی در پایان بابیان اینکه جوان ۲۵ ساله به علت خونریزی زیاد فوت می‌کند، افزود: درنهایت با همکاری عوامل شهرداری و هلال‌احمر و استفاده از دو نفر مقنی باتجربه جسد از زیر سنگ بیرون کشیده و تحویل پزشکی قانونی شد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار