فرماندار تایباد گفت: امروز یکی از برکات روز جهانی قدس بی آبرویی رژیم اشغالگر اسرائیل است که مردم امروز باحضور در این راهپیمایی عظیم نشان دادند.
کد خبر: ۵۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 10 July 2015
حسین شرافتی راد در مراسم روز جهانی قدس در جمع مردم تشیع و تسنن این شهرستان اظهار داشت: حضور پر شور مردم در این راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس اتحاد و همبستگی امت اسلامی است که همه اینها نشان می‌دهد که مسلمانان آگاه هستند و با هم اتحاد دارند.

شرافتی راد گفت: امروز یکی از برکات روز جهانی قدس بی آبرویی رژیم اشغالگر اسرائیل است که مردم امروز با حضور در این راهپیمایی عظیم نشان دادند.

وی بیان داشت: آمریکا باید بداند که مردم آگاه هستند و دستشان را خوانده‌اند و اجازه نخواهند دادند با نقشه‌های شوم خود وحدت بین مسلمین را برهم بزنند.

وی افزود: روز جهانی قدس می‌تواند فریاد خشمگینانه ملت ایران و سایر ملل مسلمان جهان را متوجه فجایع فلسطین کند که چه اتفاقات اسف باری در فلسطین و کشورهای اسلامی در حال رخ دادن است.

شرافتی راد با اشاره به اینکه فلسطین خط مقدم جبهه مسلمانان مقابل کفر است افزود: کشتار مردم و کودکان بی دفاع فلسطین امروز نشان از عدم تعهد اخلاقی رژیم غاصب اسرائیل است.

فرماندار شهرستان تایباد بیان داشت: روز جهانی قدس فرامنطقه ای و فرامذهبی و فرصت مناسبی برای توجه جهان اسلام به فلسطین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار