نایب رئیس بانوان هیئت هندبال خراسان رضوی گفت: به تازگی سالن ورزشی هیئت هندبال خراسان‌رضوی به مزایده گذاشته شده و به بخش خصوصی واگذار شد.
کد خبر: ۵۹۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 17 April 2018

به گزارش تابناک : فوزیه صادق‌زاده اظهار داشت: هیئت هندبال خراسان رضوی برنامه‌های مطلوب و مناسبی را در سال جدید پیش رو دارد، یکی از این برنامه‌ها، برگزاری کلاس‌های مربی‌گری درجه سه در مهر و دی‌ماه است، همچنین کلاس‌های مربی‌گری درجه دو نیز در اسفندماه امسال با حضور مربیان استان برگزار می‌شود.

نایب رئیس بانوان هیئت هندبال خراسان رضوی گفت: برگزاری کلاس‌های توجیهی مربی‌گری در اردیبهشت‌ماه امسال، تشکیل کارگاهی در ارتباط با نظام هماهنگ شیوه آموزش مربی‌گری در مردادماه، برپایی کارگاهی با عنوان علم تمرین مربی‌گری در آبان‌ماه و برگزاری کارگاه مربی‌گری در آبان‌ماه از سایر برنامه‌های هیئت هندبال استان در سال 97 است.

صادق‌زاده خاطرنشان کرد: کلاس‌های داوری درجه سه در نیمه دوم آبان‌ماه تشکیل می‌شود، علاوه بر آن کلاس‌های داوری درجه دو در نیمه دوم دی‌ماه امسال با حضور داوران استان برگزار می‌شود، از دیگر برنامه‌های هیئت هندبال خراسان رضوی می‌توان به برپایی کلاس‌های داوری درجه یک اشاره کرد، همچنین کارگاه آموزشی داوری در هر ماه دو ساعت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های مدرسی داوری در تیرماه و شرکت ورزشکاران استان در مسابقات نونهالان، نوجوانان و جوانان در سال جدید تصریح کرد: به تازگی سالن ورزشی هیئت هندبال خراسان رضوی به مزایده گذاشته شده و به بخش خصوصی واگذار شد، در حال حاضر مربیان هندبال در سالن‌های اجاره‌ای دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار