فرمانده انتظامی سبزوار از برخورد جدی با قاقچیان کالا در این شهرستان خبر داد و گفت: در هفته گذشته موفق به کشف 403 میلیون ریال کالای قاچاق از چهار دستگاه کامیون و اتوبوس شدیم.
کد خبر: ۵۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱ 07 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سیدمحمد هاشم‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به جدیت این نیرو در برخورد با قاقچیان کالا در شهرستان اظهار داشت: شهرستان سبزوار در یک کریدور ترانزیتی مهم قرار گرفته و قاچاقچیان کالا همواره سعی دارند که از محورهای مواصلاتی این شهرستان کالاهای غیرمجاز و بدون کیفیت را عبور داده و به بازار مصرف برسانند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرامین اخیرشان نسبت به اهتمام برخورد با قاچاقچیان کالا تاکید داشتند، تصریح کرد: امروز محور توسعه اقتصادی کشور تکیه بر اجرای برنامه اقصاد مقاومتی است و قاچاق کالا نوعی آسیب برای اجرای این برنامه است.

هاشمی با اشاره به اینکه امروز توجه به تولیدات داخلی به عنوان یک برنامه راهبردی و اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان عنصر مهم تامین امنیت در کشور وظیفه دارد از تولیدات ایرانی حمایت کند و این عمل را با جلوگیری از ورود کالاهای غیرمجاز و بدون کیفیت انجام می‌دهد.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به اینکه اولویت ما برخورد با انواع قاچاق از جمله قاچاق کالا در منطقه است، ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته در یک عملیات ضربتی توسط تیم‌های عملیاتی در هفته گذشته موفق به کشف 403 میلیون ریال کالای قاچاق از چهار دستگاه کامیون و اتوبوس شدیم.

وی با بیان اینکه از این وسایل نقلیه تعداد 12 دستگاه تبلت، 3 هزار و 600 قلم لوازم آرایشی، 200 کیلوگرم داروی گیاهی و هزار و 80 قلم انواع مواد غذایی بدون مجوز کشف و ضبط شد، اضافه کرد: در این رابطه پنج نفر دستگیر و پس از بازجویی و تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به کشف 630 میلیون ریال کالای قاچاق در یک عملیات دیگر در محورهای مواصلاتی این شهرستان گفت: این میزان کالا در بازرسی از چهار دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از جمله دو دستگاه تلویزیون ماهواره‌ای، 47 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک هزار و 120 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی کشف و ضبط شده است.

هاشمی با بیان اینکه در این عملیات 3 هزار و 500 پاکت سیگار قاچاق کشف و ضبط شده است، عنوان کرد: در همین راستا 9 تن از متخلفان دستگیر شده‌اند که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار