خانم حسابدار بجرم سرقت نیم میلیارد تومانی دستگیر شد؛
حسابدار 31 ساله‌ يك رستوران که 500 ميليون تومان از کارفرمای خود سرقت کرده بود، دستگير شد.
کد خبر: ۵۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 06 July 2015
به گزارش تابناک رضوی و به نقل از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي مشهد با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام شكايت مدير يك رستوران مبني بر اين كه با بررسي حساب بانكي‌اش مبلغ 500 ميليون تومان از او سرقت شده است، تحقيقات پليسي آغاز شد.

سرهنگ حجت نيك‌مرام افزود: تيم دايره آگاهي كلانتري احمدآباد مشهد در بررسي علمي اين پرونده و با توجه به اسناد و مدارك موجود دريافتند يكي از كارمندان رستوران مرتكب اين اقدام مجرمانه شده است.

وي خاطر نشان كرد: تحقيقات بعدي پليس نشان داد متهم كه دختري جوان است و به عنوان حسابدار به استخدام رستوران درآمده با سوء استفاده از اعتماد مدير و صدور چك و همچنين جعل امضاء مبلغ 500 ميليون تومان از حساب بانكي سرقت كرده است.

نيك‌مرام گفت: دختر جوان دستگير و در اعترافاتي صريح به اين اقدام مجرمانه اعتراف كرد و گفت: با مبالغ برداشت شده از حساب بانكي يك خودرو و يك آپارتمان خريداري كرده است.

فرمانده انتظامي مشهد در پايان به مديران شركت‌ها و موسسات مختلف و كارفرمايان توصيه كرد ضمن در نظر داشتن نكات لازم براي استخدام نيرو، مراقبت‌هاي هوشيارانه‌اي را نيز در حوزه مديريتي خود داشته باشند تا از وقوع چنين جرايمي پيشگيري شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار