دیشب در چهارراه میدان بار مشهد روی داد؛
در پي سرقت مسلحانه از يك طلافروشي در مشهد، تيم‌هاي ويژه پليس براي پيگيري پرونده تحقيقات خود را آغاز كرده‌اند.
کد خبر: ۴۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸ 10 June 2015

سرهنگ حجت نيك‌مرام، فرمانده انتظامي مشهد اظهار کرد: ساعت 21:25 نوزدهم خرداد ماه چهار جوان موتورسوار با دو دستگاه موتورسيكلت مقابل طلافروشي واقع در محدوده چهارراه ميدان بار توحيد مشهد توقف كرده‌اند.

وی افزود: دو موتورسوار كه كلاه كلاسكت به سر داشته‌اند هنگام تعطيلي طلافروشي وارد مغازه شده و با تهديد اسلحه اقدام به سرقت مقاديري طلا کرده‌اند.

نیک‌مرام ادامه داد: سارقان بدون تيراندازي از محل گريخته‌اند و با گزارش اين سرقت مسلحانه به فوريت‌هاي پليسي 110 تيم‌هاي گشت و عمليات كلانتري شهيد هاشمي‌نژاد مشهد در كمتر از چهار دقيقه خود را به محل رسانده‌اند.

وی با بیان اینکه در بررسي‌هاي اوليه برابر اعلام مالك طلافروشي مشخص شد سارقان مقدار تقريبي چهار كيلوگرم طلا به سرقت برده‌اند، خاطرنشان کرد: تيم‌هاي ويژه‌اي براي پيگيري اين پرونده با توجه به سرنخ‌هاي موجود در پليس مشهد تشكيل شده و كارآگاهان خراسان رضوي نيز تحقيقات علمي اين پرونده را آغاز كرده‌اند.

فرمانده انتظامي مشهد از شهروندان خواست در صورت كسب هرگونه اطلاعي از اين سرقت مراتب را به پليس 110 اعلام كنند.

نیک‌مرام اضافه کرد: با دستور مقام قضايي پرونده برای این سرقت پرونده تشكيل و براي سير مراحل قانوني و بررسي بيشتر تا شناسايي و دستگيري سارقان مسلح به پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان ارجاع شد، كه اطلاعات بيشتر از مراحل رسيدگي به پرونده سرقت متعاقبا به اطلاع شهروندان خواهد رسيد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار