مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی:
مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی از فعالیت 11 پایگاه اهدای خون استان در شب‌های قدر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 13 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،ملیحه ارجمندی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: در ایام شب‌های قدر مورخ 23 و 25 و 27 خرداد ماه جاری کلیه پایگاه‌های اهدای خون مشهد از ساعت 21:15 تا 1:45 بامداد روز بعد آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود. 
وی افزود: همچنین کلیه پایگاه‌های اهدای خون مشهد در مورخ جمعه  26 خرداد ماه مصادف با 21 ماه رمضان و شهادت امام علی(ع) از ساعت 21:15 تا 1:15 بامداد نیز آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.
سخنگوی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع)، خاطرنشان کرد:  از همه مردم نیکوکار دعوت گردیده تا با مراجعه به پایگاه‌ها و اهدای خون به کمک بیماران نیازمند بشتابند.
ارجمندی با تأکید بر اینکه نیاز به خون همیشه هست، گفت: از داوطلبان ایثارگر اهدای خون درخواست می‌شود تا اهدای خون را منوط بر مناسبت‌ها و از ‌جمله شب‌های قدر ننموده و با مراجعه در همه ایام سال نسبت به اینخیر و  اقدام خداپسندانه اهتمام ورزند.
مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور پر شور مومنان در پایگاه‌های اهدای خون، بیان کرد: از داوطلبانیکه ممکن است به دلیل کمبود امکانات موفق به پذیرش نشدند عذرخواهی کرده و از آنان درخواست داریم تا در اینصورت با تکمیل برگه‌های نوبت دهی موجود در پایگاه‌ها در روزهای آتی مراجعه و بدون نوبت پذیرش گردند. 
ارجمندی تصریح کرد: در این شب‌ها پایگاه‌های اهدای خون مشهد شامل پایگاه امام رضا(ع) واقع در میدان شریعتی، ابتدای خیابان دانشگاه – پایگاه امید، واقع در نیش خیابان شیرازی 3 طبقه منهای یک مجتمع تجاری و اقامتی امید– پایگاه سیار، واقع در باب الرضا(ع) حرم مطهر رضوی – پایگاه شهید کریمی، واقع در بولوار شریعتی، شریعتی 28  – پایگاه میلاد، واقع در بولوار استقلال، بین اسستقلال 2 و 4 طبقه فوقانی - پایگاه مهر، واقع در بولوار ابوطالب، نبش ابوطالب 33 فعال هستند.
وی تأکید کرد: همچنین در این ایام پایگاه اهدای خون شهرستان‌های قوچان، تربت حیدریه، سبزوار، گناباد و نیشابور نیز پس از افطار و تا ساعت 1 بامداد آماده پذیرش اوطلبان اهدای خون خواهند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار