اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) نسبت به اعلام نظر محمدباقر قالیباف شهردار تهران در خصوص کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۴۰۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴ 05 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از شورا آنلاین، برخی واکنش های اعضای شورای مرکزی جمنا به شرح ذیل است:

محمد صالح جوکار عضو شورای مرکزی جمنا:
حضور قالیباف در انتخابات مطالبه مردمی است/ انصراف قطعی نداده، با او رایزنی می کنیم

محمد صالح جوکار عضو شورای مرکزی جمنا گفت: عملکرد مثبت قالیباف سبب شده تا حضور او به عنوان کاندیدا در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به یک مطالبه مردمی مبدل شود.

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: عدم حضور قالیباف در عرصه انتخابات در حد بیانیه بوده و اعلام انصراف قطعی نیز نکرده، لذا رایزنی های لازم را با او به عمل خواهیم آورد.

جوکار با اشاره به پایگاه مردمی و خاستگاه اجتماعی قالیباف در بدنه جامعه گفت:‌ وقتی خدمت رسانی او به مردم را مشاهده می کنیم و کارنامه موفقیت آمیز او را مورد ارزیابی غیرجانبدارانه قرار می دهیم، به این جمع بندی می رسیم که چرا مردم خواستار حضور او در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

وی در پایان با اشاره به سازوکار جمنا خاطرنشان کرد: 5 کاندیدای نهایی انتخاب شده اند و  قالیباف نیز یکی از این گزینه هاست، البته در نهایت یک گزینه را به عنوان کاندیدای واحد اصولگرایی معرفی خواهیم کرد.

پرویز سروری، عضو هیات مرکزی جمنا:
عدم حضور قالیباف یک خسران در میان جبهه انقلاب است/ قطعا اعلام حضور وی با اقبال مردمی مواجه خواهد شد
پرویز سروری،‌ عضو شورای شهر تهران و از اعضای هیات مرکزی جبهه نیروهای مردمی انقلاب (جمنا) در رابطه با بیانیه محمدباقر قالیباف مبنی بر عدم حضور در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: عدم حضور قالیباف یک خسران در میان جبهه انقلاب است، چرا که ایشان جزء نیروهای کارآمد با کارنامه درخشان مدیریت اجرایی و جهادی است و توانمندی خود را ثابت کرده است.
وی خاطر نشان ساخت:‌ ایشان شخصیتی است که در نظرسنجی های انتخاباتی جزء‌ نامزدهایی هستند که بالاترین آراء را به خود اختصاص داده و شانس بسیار بالایی برای رقابت تنگاتنگ و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دارد. حرکتی که قالیباف انجام دادند برگرفته از فداکاری و ایثارگری انقلابی و اسلامی است.
سروری گفت: ‌امیداروم که قالیباف تا پایان فرآیند انتخاباتی در کنار نیروهای انقلابی باشند و کمک های خود را همچنان ادامه دهند تا به یک گزینه کارآمد و توانمند برای انتخابات ریاست جمهوری برسیم.
سروری در پایان با توجه به اینکه کارنامه قالیباف در زمینه اجرایی و مدیریتی درخشان است و توانمندی بسیاری در اداره کشور دارد،‌ از احتمال استفاده از وی در صورت شکل گیری مطالبه عمومی خبر داد: باید زمان رو به جلو حرکت کند تا بررسی شود که فضای عمومی چه چیزی را طلب می کند. اگر آقای قالیباف احساس کند می تواند در این عرصه خدمت مفیدتری انجام دهد؛‌ قطعا این موضوع با اقبال مردمی مواجه خواهد شد.

چمران،‌عضو هیات مرکزی جمنا:
 با قالیباف درباره انصرافش از انتخابات صحبت خواهم کرد
شهردار تهران در اقدامی غافیلگر کننده در بیانیه ای از عدم حضورش در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری خبر داد؛‌ خبری که با واکنش برخی از اعضای هیات مرکزی جبهه نیروهای انقلاب (جمنا) روبه رو شده است.
 مهدی چمران،‌ رئیس شورای شهر تهران و از اعضای اصلی هیات مرکزی جمنا، در واکنش به بیانیه قالیباف گفت: بنده تازه این بیانیه را مطالعه کرده ام. لازم می دانم با آقای قالیباف ملاقاتی داشته باشم و با وی در این باره صحبت کنم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قبلا با آقای قالیباف صحبت هایی را درباره انتخابات مطرح کرده بودیم، قطعا موضوع انصراف را از ایشان پیگیری خواهم کرد و هرگونه موضع گیری به بعد از آن موکول می شود.

لاله افتخاری عضو شورای مرکزی جمنا:
بیانیه قالیباف به معنای انصراف قطعی او نیست

لاله افتخاری عضو شورای مرکزی جمنا گفت: شورای مرکزی جمنا با آقای قالیباف پیشتر مذاکره کرده است و ایشان در مجمع عمومی اول رای بالایی را از مجمع کسب کرد.
وی با اشاره به بیانیه اخیر قالیباف گفت: این بیانیه به معنای انصراف قطعی او در انتخابات نیست. ما در جلسه آتی مجمع رای گیری به عمل خواهیم آورد و 5 گزینه نهایی اصولگرایان را معرفی خواهیم کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار