سریال سرقت‌های مسلحانه   از بانک‌های مشهد در یک ماه اخیر ادامه دارد ...
دقایقی پیش بانک صادرات واقع در منطقه طلاب مشهد نبش علامه طباطبایی ۲۴ مورد سرقت قرار گرفت. به گفته یکی از مدیران بانک صادرات مبلغ به سرقت رفته ۲۸۰ میلیون ریال است.
کد خبر: ۳۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 12 May 2015

به گزارش تابناک خراسان رضوی، سومین سرقت مسلحانه از بانک در مشهد طی 29 روز اخیر، امروز به وقوع پیوست.
به گفته یکی از مدیران بانک صادرات مبلغ به سرقت رفته از شعبه جوادالائمه ۲۸۰ میلیون ریال بوده است.

اولین سرقت مسلحانه از بانک طی سال جاری در مشهد، 24 فروردین ماه انجام شد و طی آن جوانی با استفاده از یک قبضه اسلحه کلت کمری مبلغ یک میلیارد و 373 میلیون ریال از بانک مسکن شعبه المهدی واقع در منطقه سیدی مشهد سرقت کرده و با موتورسیکلت از صحنه گریخت.

گویا هنگام وقوع این سرقت مسلحانه به رغم فعال بودن دوربین های بانک، آژیر خطر به صدا در نیامده و این شعبه بانکی که در منطقه ای خلوت قرار دارد نگهبان هم نداشته است.

همچنین فرمانده انتظامی مشهد گفت: سارقان مسلح دو بانک دیگر در مشهد که طی دو ماه گذشته مورد سرقت قرار گرفتند هنوز دستگیر نشده اند و احتمال اینکه سارق امروز همان دزد مسلح بانکهای قبلی باشد زیاد است.

همچنین پیشتر نیز طی دو مورد سرقت مسلحانه از بانکهای ملت شعبه کوهسنگی و مسکن شعبه المهدی منطقه سیدی مشهد در روزهای ۲۰ اردیبهشت جاری و ۲۴ فروردین ماه گذشته در مجموع یک میلیارد و ۹۰۳ میلیون ریال به سرقت رفته بود.

سرقت از ملت

به گزارش تابناک ، 20 اردی بهشت ماه امسال بود که دو جوان موتورسوار با تهدید اسلحه کلت‌کمری، نزدیک به ٥٣میلیون تومان وجه نقد را از یک شعبه بانک ملت در مشهد به سرقت بردند.
 فرمانده انتظامی مشهد در‌خصوص جزئیات سرقت گفته بود: در‌‌‌پی گزارش سرقت مسلحانه از بانک ملت شعبه کوهسنگی مشهد، ماموران انتظامی در کمتر از شش دقیقه در محل حاضر شدند.
سرهنگ حجت نیک‌مرام افزود: بررسی‌های پلیسی در این‌باره نشان می‌داد دو جوان موتورسوار مقابل بانک توقف کرده و یکی از آنان که کلاه کاسکت به سر داشته، با در‌دست‌‌‌داشتن اسلحه کلت کمری به داخل ساختمان وارد شده و کارکنان بانک را تهدید کرده است.
این سارق مسلح سپس مقادیری وجوه نقد را به سرقت می‌برد و با سوار‌شدن بر ترک یک موتورسیکلت، به اتفاق راکب از صحنه می‌گریزد. به‌گفته مسئولان بانک، ٥٣میلیون تومان در این سرقت ربوده شده است.
فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: تصاویر ضبط‌شده از طریق دوربین‌های مداربسته سرنخ‌های خوبی به دست پلیس داده است و کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تحقیقات خود را برای پیگیری موضوع آغاز کرده‌اند.
نیکمرام با اعلام اینکه بررسی‌های علمی پلیس درباره اسلحه مورد استفاده سارقان آغاز شده است، گفت: شهروندان عزیز در‌صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در این زمینه مراتب را به فوریت‌های پلیسی١١٠ اعلام کنند.

سرقت از بانک مسکن
سرقت صبح بیستم و امروز 22 اردی بهشت ماه امسال در‌حالی رقم خورد که کمتر از یک ماه پیش (٢٤فروردین) نیز یکی از شعبه‌های بانک مسکن در منطقه سیدی مشهد از‌سوی یک راکب موتور‌سوار به‌صورت مسلحانه هدف سرقت قرار گرفته بود. سارق در سایه غفلت از سیستم‌های ایمنی بانک، توانست ١٣٧میلیون تومان پول را برباید و فرار کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
بزرگوار چرا نشر اکاذیب می کنی ، سامانه های اعلام خطر و دوربین های مداربسته بانک که دچار مشکل نبوده است ، واقعاً افسوس می خورم چنانچه درج اخبار شما بر مبنای چنین برداشت هائی بوده باشد و بدون بررسی و حتی استفسار از مقامات بانکی ، صرفاً بر مبنای شایعات واصله ، از خرابی سامانه های حفاظتی بانک مربوطه اطلاع رسانی کنید !!!!!!!!
جواهر سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
من طلافروشی دارم.

برای پیشگیری از سرقت مسلحانه هیچ کاری نمیشه کرد بجز نصب سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار