فرماندار سابق بینالود گفت: شهرستان بینالود رتبه دوم دسترسی‌ به راه‌ها و تأمین آب شرب در خراسان رضوی را دارد.
کد خبر: ۲۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 18 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، سیدمحسن امیرکلالی در جلسه شورای اداری و تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بینالود که در هتل ثامن مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز دولت بر معیار کارشناسی دقیق و به دور از تندروی در عرصه داخلی و بین‌المللی در حال فعالیت است که مقام معظم رهبری هم بر همین امر تاکید دارند.

وی افزود: همدلی و همزبانی نیاز کشور در شرایط فعلی برای حل مشکلات است و تمامی مسئولان باید به فکر خدمت به مردم باشند و از اقدامات به نفع فرد یا جریان خاصی جلوگیری کنند.

امیرکلالی ادامه داد: رقابت‌های سیاسی غیرضروری به جامعه صدمه زده و فرصت برای ساخت زیرساخت‌ها را از بین می‌برد و سبب چند دستگی در یک شهرستان و یا جامعه می‌شود.

فرماندار سابق بینالود عنوان کرد: بزرگترین دغدغه شهرستان برای برگزاری انتخابات شورا‌های اسلامی و ریاست جمهوری در سال 92 بود، زیرا امکان داشت منتخبین مردم از دل مردم شهرستان نباشند، زیرا این شهرستان در حوزه نفوذ مشهد است، به همین دلیل در آن زمان تلاش بسیاری برای انتخاب کاندید‌ها شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه تأمین آب شرب، دسترسی راه‌ها، تامین برخی امکانات رفاهی و توجه به زیرساخت‌ها اقدامات موثری شد که شهرستان رتبه دوم استان را در این زمینه کسب کرد.

امیرکلالی بیان کرد: دغدغه مسئولان شهرستان سبب امنیت شهر‌های طرقبه، شاندیز و بخش‌ها مجاور شده امنیتی خوبی در شهرستان برقرار است و با کمک مردم باید برای توسعه روستا‌ها و بخش‌های شهرستان اقدامات موثری انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار