مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کسب 31 مدال توسط تیم شنا جانبازان و معلولین خراسان رضوی در مسابقات بین المللی آلمان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 14 June 2016

به گزارش تابناك رضوي، عباس چمنیان با اعلام اين خبر، گفت: این تیم با ترکیب هشت شناگر به رقابتهای بین المللی آلمان اعزام شد و در پایان 11 نشان طلا، هفت نقره و 13 برنز کسب کرد.

وی ادامه داد: این مسابقات دومین رویداد مهم بعد از پارالمپیک است که هر سال تعداد زیادی از شناگران سراسر جهان در آن حضور می یابند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مشهد رده سنی شناگران خراسانی را در این مسابقات بیشتر از 30 سال اعلام و بیان کرد: هشت نماینده کشورمان در قالب تیم خراسان رضوی با حمایت هیات ورزشهای جانبازان و معلولان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد عازم این مسابقات شدند.
وی اکثر این شناگران را کارمند دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی و بیان کرد: غلامحسین صاحبکار، کاظم سیادتی و محمد محمدی از این استان به همراه چند جانباز دیگر از شهرهای اصفهان و شمال کشور اعضای تیم خراسان رضوی را تشکیل می دهند.
چمنيان گفت: شناگران ایرانی که از 20 تا 23 خرداد جاری در شهر برلین آلمان به رقابت با حریفان پرداختند صبح امروز با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و برخی دیگر از مسئولان وارد مشهد شدند.
100 استخر شنا در سطح استان شش میلیون نفری خراسان رضوی وجود دارد.
منبع: ايرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار