سرپرست مدیریت امور هنری شهرداری مشهد از تمديد مدت زمان فراخوان داستان «بهار فیروزه‌ای» خبر داد.
کد خبر: ۲۲۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 07 May 2016
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد جواد میری با اعلام اين خبر، گفت: با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان، مدت زمان فراخوان داستان «بهار فیروزه‌ای» تا 25 اردیبهشت ماه سال 95 تمدید شد.
وی افزود: ششمین فراخوان ستاد جشنواره «بهار فیروزه‌ای» در قالب داستان چندی پیش در دو بخش داستان کوتاه و داستانک این منتشر شده بود.
سرپرست مدیریت امور هنری شهرداری مشهد ادامه داد: این فراخوان به منظور تعامل گسترده‌تر با هنرمندان رشته‌های مختلف و تنوع بخشی به قالب‌های هنری منتشر و از عموم مردم و داستان‌نویسان برای شرکت در این فراخوان دعوت به عمل آمده بود.
میری تاکید کرد: موضوع فراخوان داستان «آزاد» است اما باید در آن حداقل یکی از محورهای «مفهوم زیارت و نگاه به مشهد الرضا (ع) به‌ عنوان "حریمی به وسعت یک شهر"، "توجه به ادبیّات عامه و لهجه مشهدی و آشنایی با فرهنگ، آداب، رسوم و سنن بومی مردم مشهد به خصوص در ایّام نوروز"، "توجه به جذابیّت‌ها و ظرفیت‌های دینی، تاریخی، انقلابی، اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و هنری مشهد" و "هویت تاریخی مشهد و تاریخ شفاهی محلات و مردم مشهد در دوران معاصر" مورد توجه داستان نویسان قرار گیرد.
وی ادامه داد: زمان اعلام نتایج نیز به تاریخ 29 اردیبهشت ماه تغییر پیدا کرده است و در صورت نیاز به برپایی کارگاه‌های آموزشی زمان و مکان کارگاه‌ها اعلام خواهد شد.
سرپرست مدیریت امور هنری شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد: علاقه ‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق ارسال به پست الکترونیک art@mashhad.ir و یا به آدرس پستی به نشانی مشهد، کوهسنگی، انتهای خیابان شهید بهشتی، خانه هنرمندان، به دبیرخانه فراخوان داستان بهار فیروزه‌ای ارسال نمایند.

منبع: پايگاه اطلاع‌رساني شهرداري مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار