معاون استاندار خراسان رضوی:
معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی از صدور 200 هزار روادید برای زائران خراسان رضوی حاضر در مراسم اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 02 December 2015
محمدحسن واحدی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان، اظهار کرد: امسال شور و شوق خاصی در کشور و ماه محرم حاکم بود آن هم به گونه‌ای که یک میلیون و 500 هزار نفر از کشور به کربلای معلی برای شرکت در مراسم اربعین مشرف شده‌اند.

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی افزود: تاکنون 200 هزار روادید برای زائرانی که از استان قصد شرکت در مراسم اربعین را داشتند، صادر شده است.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی 214 نفر از خدام را به همراه یک میلیون اقلام مختلف به کشور عراق اعزام کرده است که در میان این اقلام سه دستگاه وای.فای اینترنت بی‌سیم با زبان‌های عربی، فارسی و اردو به همراه برپایی پنج موکب و 30 هزار پرچم که نام مبارک امام رضا(ع) بر روی آن نقش بسته، تدوین شده است.

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با همکاری دستگا‌ه‌های مربوطه، شهرداری مشهد 150 اتوبوس به همراه 300 راننده به عراق اعزام کرده و 90 کامیون دیگر توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خراسان رضوی اعزام شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: علاوه بر این حضور 450 پاکبان با 14 دستگاه کامیون مکانیزه شست‌وشوی گذرگاهی و 108 چشمه بهداشتی از جمله تدارکات استان در مراسم اربعین حسینی است.

واحدی تصریح کرد: ستاد مردمی استان نیز 20 موکب در مسیر نجف به کربلا ایجاد کرده است که اقلام مذهبی در آنجا توزیع می‌شود.

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی در پایان اظهار کرد: اداره‌کل حمل‌ونقل به همراه جمعیت هلال احمر تعدادی وسیله حمل‌ونقل و یک آمبولانس و همچنین 14 امدادگر برای مرام اربعین حسینی به کشور عراق اعزام کرده که باید گفت استان خراسان رضوی نسبت به سال گذشته فعالیت بزرگی از خود بر جای گذشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار