تلاش ۷۰ آتش‌نشان برای مهار آتش ۲ تریلی در کمربند سبز مشهد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از تلاش ۱۳۵ دقیقه ای ۷۰ آتش نشان به همراه ۲۱ دستگاه خودروی اطفای حریق برای مهار آتش دو تریلی در کمربند سبز این کلانشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳ 10 June 2024

به گزارش تابناک رضوی، ساعتی قبل برخورد دو دستگاه تریلی در کمربند سبز مشهد، منجر به حریق گسترده‌ای شده است که با تلاش آتش‌نشانان شهرداری مشهد و اقدام آنها جهت خنک کردن تانکر حمل سوخت از انفجار آن و اتفاقات متعاقب پیشگیری به عمل آمد.

گفته می‌شود یکی از این تریلی‌ها حامل قیر و دیگری حامل کود بوده است.

طبق اطلاع آتش‌نشانان حاضر در صحنه تا این لحظه جسد سوخته یکی از رانندگان از میان شعله های آتش خارج شده است.

آتشپاد دوم حسن نجمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهار داشت: ساعت 13:49 امروز دوشنبه 21 خردادماه در پی اعلام حریق بر اثر برخورد دو تریلی در کمربند سبز مشهد، با توجه به اهمیت حادثه بلافاصله 70 آتش نشان به همراه 21دستگاه خودروی آتش نشانی از ایستگاه‌های مختلف سطح شهر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه یکی از این تریلی ها حامل مشتقات نفتی بود، عنوان کرد: با سرعت عمل آتش نشانان خوشبختانه از انفجار تریلی ها پیشگیری شد اما متاسفانه یکی از راننده ها در این حادثه جان خود را از دست داده بود.

به گفته معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد، با تلاش 135 دقیقه ای آتش‌نشانان، عملیات پس از اطفا، ایمن سازی و جداسازی دو تریلی به پایان رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار