کمبود فضای آموزشی در سطح ناحیه ۷ مشهد

رئیس ناحیه ۷ آموزش و پرورش مشهد گفت: این ناحیه با کمبود فضای آموزشی مواجه است.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹ 28 May 2024

به گزارش تابناک رضوی، مرتضی نظرنژاد در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: فضای آموزشی این ناحیه با کمبود مواجه است هرچند که در این ناحیه، ساختمان‌های زیادی در سال‌های اخیر ساخته شده اما متاسفانه فضای آموزشی پیش بینی نشده و ما نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف استان هستیم.

وی تاکید کرد: جشنواره رشد با شرکت ۴۰ هزار دانش آموز برای اولین بار در ناحیه ۷ و دست نوشته‌های طلایی با همکاری ۳۰۰ معلم پایه اول ابتدایی و ثبت نام ۱۰ هزار دانش آموزان برگزار شد؛ همچنین ناحیه ۷ در تربیت بدنی رتبه اول را در بین نواحی کسب کرده و کسب رتبه اول استانی در طرح میدان ۱۴۰۲ را به دست آوردیم که بیشترین بازخورد را در بحث انتخابات داشت.

نظرنژاد تصریح کرد: ناحیه ۷ با ۱۱۰ هزار دانش آموز یکی از بزرگترین نواحی در خراسان رضوی است و جزء ۱۵ ناحیه بزرگ کشور محسوب می‌شود.

رئیس ناحیه ۷ آموزش و پرورش مشهد خاطرنشان کرد:کسب دو مدال برنز در زمینه ادبی و شیمی ، کسب رتبه اول کشور در دریافت تهیه اثر در مسابقات نجوم، قبولی ۲۶۰ دانش آموز در رشته های پزشکی، پیراپزشکی و داروسازی از دیگر موفقیت‌های ناحیه ۷ آموزش و پرورش است.

گفتنی است در پایان این مراسم از حسنا کوروش ، از دانش آموز خبرنگاز ۱۳ ساله ناحیه هفت آموزش و پرورش خراسان رضوی، به مناسبت سیزدهمین سالگرد تولدش، توسط رییس آموزش و پروزش این ناحیه تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار