معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: دکترین مدیریت در کشور ما رئیسی است و هر کسی در هر جایگاه اگر بخواهد شاخص برای مدیریت معرفی کند باید با شاخص های رئیسی بسنجد و معرفی کند.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶ 26 May 2024

به گزارش تابناک رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی نژاد در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در بقعه امام زادگان یاسر و ناصر علیهما السلام طرقبه برگزار شد، بیان کرد: خط مقاومت، خط امامت و ولایت و خط شهادت، خط قرآنی است ، خداوند در سوره احزاب یکی از رموز زندگی توحیدی و جهانی را بیان می کند و می فرماید: از میان مومنان، عده ای بر عهد الهی وفادار هستند که مهمترین مزیت بندگان ممتاز الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد گفت: بسیاری مومن هستند اما وقتی پای میثاق و عهدهای الهی پیش می آید نمی توانند در این آزمون سربلند باشند. اما شهدا در بزنگاهها و آزمون های سخت سینه سپر می کنند و در میدان حاضرند و برای جان دادن اهل تامل و تاخر نیستند و در مسیر حق و اطاعت از امام و ولایت پیشگام هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت شهادت آیت الله رئیسی ۱۶ ویژگی را صادر کردند و به زیبایی فرمودند: ایشان عالم و مجاهد، مردمی، باکفایت، پرتلاش، خادم الرضا، انسان بزرگوار، فداکار، تلاش بی وقفه در خدمت به مردم، به کشور و به اسلام، خستگی نمی شناخت، خدمتگذار زمینی، مخلص با ارزش، برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت و...و اگر بخواهم‌ پیام رهبر معظم انقلاب را دسته بندی کنیم ،سه ویژگی اساسی تر و ریشه ای است که آیت الله رئیسی به آنها مفتخر بودند.

حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد تصریح کرد: ایشان ولایی به معنای واقعی کلمه بود. وقتی به عنوان طلبه جوان دادستان کرج و در ادامه همدان شد و در ادامه به عنوان جانشین دادستان تهران توسط امام راحل منصوب شد و علی رغم دانستن شرایط خاص آن دوره اما هیچ گاه مصلحت و آینده کار خود را نسبت به مصلحت انقلاب ترجیح نداد، در دوران تولیت آستان قدس رضوی یک جریان فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را ایجاد کرد و با حکم ریاست قوه قضائیه توسط رهبر معظم انقلاب، از امر ایشان تبعیت کردند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی کارهای بزرگی پایه گذاری کرد، گفت: در سخت ترین دوره های تحریم که عده ای حل مشکلات مردم را برجام میدانستند اما در این سه سال که رئیسی رئیس جمهور بود ، نگفتند: چون تحریم هستیم نمی توانیم برای مردم قدم برداریم‌ و یکی از اقدامات بزرگ رئیسی احیای عملیاتی دیپلماسی منطقه ای بود، که چند دستاورد بزرگ داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: کشور ما را در منطقه از تنش به مسالمت و ارتباط و طرح های زنده و فعال تبدیل کرد، اهداف آمریکا و هم پیمانانش ایجاد فضای تنش و جنگ در کشورهای منطقه بود اما رئیسی دیپلماسی را جدی گرفت و خود به کشورها سفر کرد و حضور فعال داشت و تنش را از کشورهای همسایه ما برطرف کرد.

وی افزود: دومین دستاورد آن فراهم کردن بستر صادرات در کشور و سومین آن: شکننده ترین تحریم ها را با مدیریت کاهش داد ، اما همه این اقدامات تدبیر آن توسط رهبر انقلاب دیده شد و ایشان از صحبت ولی تبعیت کرد و دنبال خدمت مردم بود.

حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد با بیان اینکه در دوره تولیت وقتی حضرت آقا در خصوص نیازمندی های زائرین گفتند: ایشان قائم مقام را در این خصوص موظف کردند، تصریح کرد: رئیسی به مردم و خدمت به مردم باور داشت و عشق می ورزید ، در دوره تولیت آستان قدس رضوی، حدود یک و نیم میلیون نفر زیارت اولی به مشهد با فعال کردن نهادهای مختلف و ظرفیت های مردمی مشرف شدند.

وی بیان کرد: توجه ویژه ایشان به حاشیه شهر و رسیدگی به محرومین یک باور و عشق بود. در دوره ریاست جمهوری عده زیادی که برای دریافت وام ازدواج با مانع تراشی بانک ها مواجه شدند، چندین بار مسئولین بانکی را خواستند و ۵ مورد را تکلیف کردند و خواستار برخورد با افراد خاطی شدند.

وی با بیان اینکه به پشتوانه رئیس جمهور در استان ۶۷ هزار وام ازدواج در سال گذشته پرداخت کردیم، افزود: روستاهایی رفتند که تا الان هیچ مسئولی حتی فرماندار نرفته بود، چون به مردم ایمان و قبول داشت و خدمت به مردم را برای خود افتخار می دانست.

معاون فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ایشان دشمن شناس و استکبار ستیز بود و وقتی در سال ۶۷ امام پرونده های منافقین و سنگین را به ایشان تحویل دادند سینه سپر کردند و در مناظره های انتخابات عده ای خواستند با تخریب ایشان رای باطله بخرند.

وی افزود: در یک سال اخیر دو واقعه بزرگ طوفان الاقصی و وعده صادق اتفاق افتاد و ایشان محکم و قوی ایستاد و میدان تهدیدها را مدیریت و پشت سر گذاشتیم و  فراموش نمی کنیم که وزیر امور خارجه وقتی با داعش می جنگیدیم و سر جوانان ما از بدن جدا می شد و گفت: "ما در میدان هستیم اما در میدان موانعی ایجاد می شود" آنها به جای حمایت سنگ اندازی کردند اما رئیسی به جبهه مقاومت فرمود: راه خود را مانند گذشته محکم ادامه دهید.
 
وی بیان کرد: در حیات خود به امامت و ولایت تاسی کرد و عشق و ایمان به مردم و خدمت گذاری به مردم و شناخت عمیق از دشمن و آمادگی بالا برای استکبار ستیزی داشت و شهادت ایشان یک فرصت بزرگ برای میهن اسلامی فراهم‌کرد.
 
گنابادی نژاد گفت: برخی از تحلیل گران سیاسی می گفتند: محبوبیت ایشان کاهش پیدا کرده اما در مراسم تشییع ایشان چنین‌ جمعیتی چه کسی دیده است و این محبوبیت ریشه در ارزش ها دارد.حزب اللهی ها مواظب باشید تحلیل های غلط و فضای مجازی باطل راه نادرست را به ما و فرزندان ما تحمیل نکند.
.
وی بیان کرد: شهادت رییسی به مراتب آثار و برکات آن بیشتر از زمان حیات ایشان خواهد بود و بدون تردید اگر دکترین انقلاب اسلامی برگرفته از اندیشه امامین انقلاب اسلامی است و افتخارات جبهه مقاومت ما برگرفته از دکترین سردار سلیمانی است، دکترین مدیریت در کشور ما رئیسی است و هر کسی در هر جایگاه اکر بخواهد شاخص برای مدیریت معرفی کند باید با شاخص های رئیسی بسنجد و معرفی کند.
 
وی افزود: دستاورد های ایشان از یک طرف و درایت رهبر معظم انقلاب و استقبال مردم در مراسم تشییع ایشان از افتخارات ماست که پیش روی شماست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار