لیگ کشتی فرنگی خردسالان مازندران با حضور ۶ تیم از نوشهر، آمل، قائمشهر، چمستان، نکا و چالوس که در دو گروه سه تیمی به میزبانی تیم هیأت کشتی نوشهر در روز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در سالن حسن رنگرز نوشهر برگزار شد، در دو نوبت صبح و عصر به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ 11 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، لیگ کشتی فرنگی خردسالان مازندران با حضور ۶ تیم از نوشهر، آمل، قائمشهر، چمستان، نکا و چالوس که در دو گروه سه تیمی به میزبانی تیم هیأت کشتی نوشهر در روز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در سالن حسن رنگرز نوشهر برگزار شد، در دو نوبت صبح و عصر به رقابت پرداختند.

 

نتایج هفته اول لیگ کشتی فرنگی خردسالان مازندران  

در این دیدارها، بهرام موسوی نائب رئیس، فرهاد اسماعیل‌نژاد مدیر فنی تیم‌های فرنگی و حسین نبیلی مسئول لیگ استان از نزدیک شاهد رقابت‌ها بودند.

در گروه A تیم‌های هیأت کشتی چالوس، آکادمی حسین‌زاده و ایرانیان نکا حضور داشتند که تیم‌های ایرانیان نکا اول و آکادمی حسین‌زاده از آمل تیم دوم این گروه شدند.

در گروه B که تیم‌های هیأت کشتی نوشهر، آکادمی پیام حسین‌زاده (چمستان) و باشگاه امام رضا (ع) قائمشهر حضور داشتند، تیم هیأت کشتی نوشهر اول، باشگاه امام رضا (ع) قائمشهر و پیام حسن‌زاده چمستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

نتایج هفته اول لیگ کشتی فرنگی خردسالان مازندران  

دور برگشت رقابت‌ها به میزبانی تیم ایرانیان نکا برگزار خواهد شد که در نتیجه دو تیم صعود خواهند کرد.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار