سلام تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی

سرکنسول افغانستان در مشهد گفت: جامعه مهاجرین افغانستان در خراسان رضوی و مشهد، از پیروزی و افتخاری که تیم ملی به ارمغان آورده شاد هستند و تمام مادران این مرز و بوم دعا می‌کنند که خداوند چنین فرزندانی به آنها عطا کند.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ 10 May 2024

سلام تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی

کتایون حسینی/ تابناک رضوی: عبدالجبار انصار در مراسم تقدیر عملکرد تیم ملی فوتسال افغانستان و صعود این تیم به جام جهانی با عنوان «سلام جام جهانی» که با همت الحاج احمد شاه فقیری از تاجران و خیران بزرگ افغانستان برگزار شد، ضمن اشاره به تلاش‌های کادر فنی و اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان، اظهار کرد: در تاریخ و جغرافیای ما، جوانان فرهیخته‌ای بوده‌اند و این نشان از اصالت افغانستان داشته و هر افغانستانی در هر کجای دنیا که باشد برای پیشرفت کشورش تلاش خواهد کرد.

وی گفت: جامعه مهاجرین افغانستان در خراسان رضوی و مشهد، از پیروزی و افتخاری که تیم ملی به ارمغان آورده شاد هستند و تمام مادران این مرز و بوم دعا می‌کنند که خداوند چنین فرزندانی به آنها عطا کند.

وی اظهار کرد: الحاج احمد شاه فقیری از تاجران و خیران به نام افغانستان است که خیر و برکت او تمام این کشور را فراگرفته است. خداوند به افراد بسیاری مال عطا کرده است، اما هر کسی استحاق بخشیدن ندارد و این شخصیت ملی توفیق هر دو و نعمت بزرگی نصیبش شده و مشمول دعای بسیاری خواهد بود.

در ادامه، مهدی نوروزی، کاپیتان تیم ملی فوتسال افغانستان به خبرنگار ما در خصوص صعود تاریخی این تیم به جام جهانی، گفت: به‌دلیل کسب سهمیه در جام جهانی، سطح مسابقات بسیار بالا و از کیفیت خوبی برخوردار بود و حتی تیمی مانند ژاپن نتوانست از گروه خودش صعود کند.

وی با اشاره به تلاش بازیکنان در بازی با تیم ملی فوتسال عراق، گفت: اوج کار ما در بازی با عراق بود که توانستیم این تیم که از مربی برزیلی نیز بهره‌مند بود را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهیم.

بازیکن تیم سن ایچ ساوه، گفت: هدف اعضای تیم ملی، شادی ملت افغانستان بوده است و از مردم افغانستان تقاضا داریم همواره در کنار ما باشند تا بتوانیم نتایج بهتری در جام جهانی کسب کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار