احمد زنده دل رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی شکوه مهر با صدور پیامی فرارسیدن هفته معلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ 01 May 2024

به گزارش تابناک رضوی، دکتر احمد زنده دل رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی شکوه مهر با صدور  پیامی فرارسیدن هفته معلم را به کلیه فعالین حوزه آموزش بخصوص اساتید  و دانشجویان این مرکز تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

مستحضرید  انسان‌هایی که نام شان در زمره واژه مقدس معلم ثبت شده است، رهروی راه انبیاء هستند و مانند آنان با از بین بردن جهل و نادانی، ایمان را در لوح جان انسان ها جاری می‌سازند. روز معلم فرصت مناسبی است برای پاسداشت مقام شامخ این قشر خدوم و نجیب جامعه که کار و حرفه‌شان، همانند نقش گرانقدر انبیاء و رسولان الهی است و تعالی بالندگی فرزندان جامعه به آنان وابسته است.

کودکان سرمایه های جامعه هستند وبراساس یافته های روان شناسی و علوم تربیتی، سال های پیش از دبستان در رشد و تربیت کودکان نقش اساسی دارد و قدرت یادگیری آنها در این سالها بسیار بالاست و برهمین اساس کلیه کشورهای جهان به تربیت و آموزش از همان دوران کودکی نگاه ویژه ای دارند.

در کشور ما نیزتلاش در جهت تامین و حفظ بهداشت و سلامت جسم و روان و دریک کلمه شخصیت کودکان در زمره اولین ماموریت های سازمان آموزش وپرورش و همچنین سازمان های مرتبط با خدمات و رفاه اجتماعی است. مهد کودک ها و مراکز پیش از دبستان به عنوان محیطی امن وسالم و مناسب جهت رشد کودکان دراین امر مهم فعال می باشند و زمانی می توانند وظایف خود را بدرستی اجرا نمایند که مربیان آگاه و توانمند و مطلع از دانش روز دنیابوده و از طریق مراجع علمی آموزشی صلاحیت دار آموزش دیده باشند.
ما در مرکز علمی کاربردی خدمات بهزیستی شکوه مهر سالهاست که درحوزه مدیریت خدمات اجتماعی از جمله مددکاری ، تکنولوژی آموزشی، تربیت مربی مهدکودک، تربیت مربی پیش دبستان و برخی رشته های دیگر در دو مقطع کاردانی وکارشناسی و نیز دوره های کوتاه مدت مرتبط متعدد، به تربیت مربیان حرفه ای با رویکرد مهارتی طبق دستورالعملهای وزارت علوم و تحقیقات و زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور اقدام می نمائیم.

امیدواریم ذیل توجهات خداوند متعال و الگو برداری از اساتید بزرگ جهان و کشور عزیزمان ایران ازجمله استاد بزرگ شهید مرتضی مطهری و حمایت های مسئولین در این امر مهم موفق و پیروز باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار