جمع آوری ۴۳۰ معتاد و خرده فروش در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کلان شهر مشهد ۴۳۰ معتاد و خرده فروش جمع آوری و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵ 30 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، سردار احمد نگهبان در تشریح جزئیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مشهد اظهار داشت: همزمان با تعطیلات نوروزی و در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی پیشگیری از سرقت های خرد، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: در این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری ها 32 خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار نگهبان تصریح کرد: در این راستا یک کیلو و 638 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف و 7 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: در همین راستا 398 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز در پاتوق های مواد مخدر سطح شهر مشهد جمع آوری و به مراکز باپروری منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در ادامه استمرار طرح های پاکسازی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی موضوع را سریعاً از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار