مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: 116 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در خراسان‌رضوی نیازمند تزریق اعتبارات است.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 18 October 2015
کوروش صبوریان در دیدار امام جمعه مشهد با جامعه ورزشی خراسان‌رضوی اظهار داشت: تنها استانی هستیم که در 6 ماهه اول سال 94 میزبانی‌های گسترده‌ فراملی و بزرگی را انجام داده‌ایم.

وی افزود: برگزاری میزبانی‌های به چند دلیل بوده که مهم ترین آن نمایش ظرفیت و چهره مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران و پایتخت فرهنگی جهان اسلام است و به دلیل اینکه مشهد ظرفیت بالایی در حوزه اسکان، حمل و نقل و پذیرایی دارد و همین سبب می‌شود تا فدراسیون‌های مختلف ورزشی علاقه بسیاری به برگزاری کسابقات در مشهد داشته باشند.

صبوریان خاطرنشان کرد: 116 پروژه نیمه‌تمام در خراسان رضوی وجود دارد که برای تکمیل نیازمند 90 میلیارد تومان کمبود اعتبار است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: سرانه ورزشی استان بسیار کمبوده و با ظرفیت فعلی مشهد باید این ظرفیت افزایش پیدا کند، در خراسان رضوی خیرین توانمندی وجود دارند باید بستر حضور خیرین در خراسان رضوی به ورزش هموار شود تا بتوانیم سرانه ورزش را در استانمان افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: پس از چند سال توانستیم ورودی المپیک از خراسان رضوی داشته باشیم امیدوارم تا برگزاری المپیک 2016 برزیل چندین ورودی دیگر از استانمان به این مسابقات داشته باشیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار