آیت‌الله علم‌الهدی:
امام جمعه مشهد مقدس با بیان اینکه فرهنگ‌سازی متناسب با فعالیت‌های ورزشی از سوی وزارت ورزش انجام شود، گفت: مسئولان وزارت ورزش مسئول صیانت از نشاط جوانان هستند.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 18 October 2015
آیت‌الله سید احمد علم الهدی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار داشت: عنوان ورزش و جوانان مسئولیت و بار فرهنگی عظیمی را بر دوش این سازمان گذاشته است.

وی افزود: ورزش و جوانان درگذشته با نام تربیت بدنی فقط در حوزه تقویت و سلامت جسم فعالیت می‌کرد اما در حال حاضر این وزارتخانه نهادی مقدس است که وظیفه پرورش جسم سالم و روح سالم را در جامعه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان باید توسعه ورزش همراه با توسعه سلامت و نشاط در جامعه باشد همچنین اصلی‌ترین سرمایه جوانان نشاط است و مسئولان وزارت ورزش و جوانان مسئول صیانت از نشاط جوانان هستند.

امام جمعه مشهد مقدس ادامه داد: ورزش اصلی ترین عامل نشاط در جامعه است و برای انسان هیچ چیز جذاب‌تر از ورزش در جامعه نیست لذا باید با استفاده از این فرصت ما نشاط را به جامعه وارد کنیم.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: اگر ورزش در بستری صحیح قرار نگیرد عاملی برای گسترش شهوت‌رانی در جامعه خواهد شد و اگر مسئولان به این امر توجه نکنند ورزش به یک آفت در جامعه تبدیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: تربیت جوانان باید اولویت اول وزارت ورزش و جوانان باشد و در راستای توسعه ورزش به این امر در کشور توجه شود، مشکلات جوانان نیاز به توجه تمامی دستگاه‌های اجرایی دارد و تمامی مسئولان باید به این موضوع توجه داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: باید متناسب با ساختار ورزش کار فرهنگی در وزارت ورزش و جوانان انجام شود و در این زمینه ما نباید به سمت اقدامات یکنواخت حرکت کنیم بلکه باید روانشناسان، ورزشکاران و جامعه شناسان به این امر ورود کنند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار