معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مجموعه‌ای پنج جلدی با محتوای آیات و احادیث در زمینه فرهنگ کار و کارآفرینی تدوین شده است.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 08 October 2015
کوروش پرند در چهارمین دوره مسابقات قرآنی کشوری ویژه کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در محل سالن همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار داشت: به همت سازمان آموزش و فنی و حرفه‌ای کشور در اقدامی بی سابقه، مجموعه‌ای پنج جلدی با محتوای آیات و احادیث در زمینه فرهنگ کار و کارآفرینی تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این مجموعه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است گفت: اقدامات دیگری را نیز در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و نهادینه سازی آن در سازمان در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی قرآن برای مربیان فنی و حرفه‌ای بخش دیگری از اقدامات این سازمان است خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها عمدتا در ایام قبل از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و در تلاش هستیم به صورت مداوم آن را برقرار کنیم.

پرند با اشاره به اینکه در این کارگاه‌ها مهارت آموزی و فرهنگی کارآفرینی از نگاه آیات و احادیث مورد بررسی قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: در صورتی که کارآموزان آموزشکده‌های آزاد مراکز فنی و حرفه‌ای سراسر کشور نیز به این مسابقات بپیوندند سطح کمی و کیفی مسابقات قطعا ارتقای بیشتری پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 14 هزار آموزشکده آزاد و نزدیک به دو میلیون کارآموز در بخش دولتی و خصوصی وجود دارد و تمامی اینها نشان می‌دهد که باید یک سطح دیگر نیز به مسابقات افزوده شود.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار