سرپرست شهرداری منطقه ثامن از اجرای بیش از ۱۳ هزار متر طول خط کشی محوری در مبادی منتهی به حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 09 March 2021

به گزارش تابناک رضوی، سید فرهاد حجازی با اعلام این خبر تصریح کرد: در ادامه اجرای ویژه برنامه های استقبال از بهار۱۴۰۰ شهرداری منطقه ثامن، و افزایش تردد ایمن در خیابان های بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، بیش از ۱۳۰۰۰ متر طول خط کشی محوری و همچنین اصلاح گذرگاه های عابرپیاده در مبادی منتهی به بارگاه منور رضوی در دستور کار اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ثامن قرار گرفته و در حال اجرا می باشد.

وی افزود: درحال حاضر ۹هزار متر مربع از این خط کشی های محوری در بلوار امیرالمومنین(ع) و محدوده اطراف میدان امر به معروف و نهی از منکر در مسیر شارستان، خیابان های شهید نواب صفوی،شهید اندرزگو و همچنین اطراف میدان بیت المقدس(فلکه آب) اجرا شده است.

وی یادآور شد: همچنین ۲۴۰ مترمربع خط کشی عرضی به منظور اصلاح گذرگاه عابر پیاده در خیابان شیرازی (مقابل بازار بزرگ مرکزی) و محدوده تردد عابر پیاده در خیابان شهید نواب صفوی (حد فاصل نواب ۵و۶ و نواب ۷و۸ )، و خیابان شهید محسن کاشانی (کاشانی ۶ و کاشانی۱۵) نیز صورت گرفته است.

گفتنی است تاکنون بالغ بر یک میلیارد ریال به این منظور هزینه شده و در ادامه نیز بالغ بر ۴ هزار متر طول خط کشی محوری در دیگر خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر رضوی و اصلاح ۸ محل عبور عابر پیاده در دستور کار قرار دارد که تا پایان اسفندماه اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار