رییس خانه احزاب خراسان مطرح کرد:
جواد آرین منش در رابطه با شرایط کنونی کشور و استان گفت:علیرغم موفقیتهای ارزشمندی که در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب در عرصه های علم و فناوری،دانش هسته ای،صنایع دفاعی،اقتدار منطقه ای و امنیتی داشته ایم.
کد خبر: ۶۳۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 02 August 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ جواد آرین منش در رابطه با شرایط کنونی کشور و استان گفت:علیرغم موفقیتهای ارزشمندی که در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب در عرصه های علم و فناوری،دانش هسته ای،صنایع دفاعی،اقتدار منطقه ای و امنیتی داشته ایم.

وی ادامه داد: لکن امروز بدلیل برخی ناکارآمدیها ی مدیریتی،کاستیها و فشارهای آمریکا با مشکلات جدی در زمینه های اجتماعی و اقتصادی نظیر بیکاری،تورم،رکود،عدم ثبات اقتصادی و کاهش ارزش پول ملی مواجهیم. لکن بدون تردید راه برون رفت از این مشکلات نافرمانی مدنی،تجمع و هرج و مرج و آشوب و تسلیم در برابر زیاده خواهیهای آمریکا نیست بلکه به گمان من راه برون رفت در شرایط کنونی عقلانیت،آرامش،حفظ وحدت ملی و تکیه بر ظرفیتهای درونی و توجه به منافع ملی در عرصه بین المللی و منطقه ایست.

رییس خانه احزاب خراسان در رابطه با فراخوانهایی که در فضای مجازی از سوی تشکلها ی بی نام و نشان صورت میگیرد گفت" خانه احزاب خراسان اینگونه حرکتهای کور و فاقد مجوزی را که عموما از سوی شبکه های اجتماعی از خارج کشور مدیریت میشود را تایید نمیکند و مردم بویژه جوانان عزیز را به هوشمندی در برابر اینگونه حرکتهای مشکوک دعوت مینماید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار