با سرعت عمل پلیس شهرستان قوچان خراسان رضوی باند كلاهبرداری اینترنتی گوشی های هوشمند متلاشی شد.
کد خبر: ۳۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶ 25 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان قوچان در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در پی تماس شهروندی با مركز فوریت های پلیسی 110 یك فقره كلاهبرداری را گزارش و بلافاصله تیمی از ماموران گشت كلانتری 11به محل اعزام شدند.

سرهنگ" علی حیرانی" افزود: با حضور ماموران در محل مردی جوان كه متصدی یك فروشگاه موبایل فروشی بود به تیم گشت مراجعه و اظهار داشت زوج جوانی به بهانه خرید گوشی تلفن همراه هوشمند، مبلغ 9 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده اند.

در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد زوج جوان پس از انتخاب یك دستگاه گوشی گران قیمت هنگام پرداخت وجه از طریق سامانه پرداخت اینترنتی تلفن هوشمند همراه شان؛ با انجام مراحلی اعتماد فروشنده را جلب و نهایتاً‌ با نمایش صفحه جعلی گوشی را خریداری و از محل متواری می شوند.

ماموران گشت پس از بررسی اظهارات مالباخته موضوع را به مركز 110 اعلام و پس از ساعتی گشت زنی افراد كلاهبردار در یكی از مراكز خرید شهر قوچان شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان پس از تنظیم صورتجلسه اولیه در كلانتری به پلیس فتا منتقل كه در بازجویی های به عمل آمده به كلاهبرداری از این شهروند اعتراف كردند.

سرهنگ حیرانی خاطر نشان كرد: در ادامه تحقیقات از متهمان كه اهل تهران بودند مشخص شد این افراد مدتی است تحت تعقیب اند و با این شگرد به همراه دو همدست دیگر خود در شهرهای مختلف اقدام به كلاهبرداری كرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با تاكید بر هوشیاری شهروندان جهت پیشگیری از كلاهبرداری در خرید و فروش های اینترنتی خاطر نشان كرد: تحقیقات پلیس برای دستگیری دو عضو دیگر این باند و دیگر كلاهبرداری آنها ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار