کسب رتبه نخست استان البرز در سرمایه گذاری کشور/سهم البرز از صادرات ملی 5 درصد است

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری البرز تأکید کرد: همه اقشار باید در مراسم استقبال حضوری پر شور داشته باشند چرا که رییس جمهوری متعلق به همه مردم ایران است.
کد خبر: ۳۱۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 23 October 2016
عبادالله کامکار پیش از ظهر یکشنبه در نشست با فعالان عرصه صنعت و تولید استان البرز درآستانه سفر ریاست جمهوری با اشاره به روز ملی صادرات گفت: از سهم صادرات ملی 5 درصد آن متعلق به البرز است و این خود مایه افتخار و بالندگی این استان در کشور به شمار می رود.
وی با اشاره به موفقیت های این استان در کسب رتبه های شاخص ملی در جذب سرمایه گذاری خاطرنشان کرد: استان البرز در سالجاری موفق شده است تا رتبه رتبه نخست را در جذب سرمایه گذاری و اشتغالزایی کسب کند.
کامکار ادامه داد: تمامی این امتیازات به خودی خود بسترساز رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی است.
معاون استاندار ادامه داد: در دولت تدبیر و امید بخش عمده ای از اختیارات به بخش خصوصی واگذار شده است.
کامکار همچنین بیان کرد: به تأکید استاندارعلاوه بر تشکیل شورای اداری استان، شورای مدیران تولیدی استان نیز با هدف شناسایی موانع و مشکلات و گفتگو با فعالان این بخش در استان فعال شده است.
وی با اشاره به توفیقات دولت در رشد اقتصادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رشد اقتصادی کشور به 4 درصد رسیده است و این رقم ارتباط مستقیمی با نرخ رشد تورم داشته است.
معاون استاندار با دعوت فعالان اقتصادی برای حضور پرشور در مراسم استقبال؛ این گردهمایی را مایه اقتدار جمهوری اسلامی دانست و افزود: رییس جمهوری متعلق به همه مردم ایران است و تنها به گروه خاصی محدود نمی شود بنابراین انتظار می رود آحاد جامعه در این مراسم ملی حضور گسترده داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار