در طلیعه سال جدید و سفر مقام معظم رهبری به مشهد مقدس منتشر شد:
تولیت آستان قدس رضوی در طلیعه سال جدید و سفر مقام معظم رهبری به مشهدمقدس از عموم مردم دعوت به عمل آورد در مراسم سخنرانی که از روز يكشنبه اول فروردين‌ماه 1395، ساعت 15:30 در حرم مطهر رضوي برگزار می‌شود شرکت فرمایند.
کد خبر: ۱۹۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰ 15 March 2016
به گزارش تابناک رضوی، ایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، متن این پیام  را به این شرح منتشر کرد :
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
سپاس و ستايش قادر متعال و آفريدگار بي‌مثال را كه با جلوه‌نمايي آيات خويش، در آغاز بهار طبیعت انسان را به انديشه در آفاق فرا مي‌خواند. ما چه سعادت‌منديم كه در پرتو انوار مضجع مطهر امام رؤوف، حضرت اباالحسن علي بن موسي الرضا عليه افضل التحية و الثناء، شاهد شكوه آفرينش و ميزبان قدوم ولي امر مسلمين و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ايران هستيم.
به‌يقين پرتو انقلاب اسلامي كه به رهبري امام راحل قدّس الله نفسه الزكيه و جانفشاني شهيدان والامقام به‌ثمر نشسته است، با درايت و مديريت حكيمانه رهبر معظم انقلاب  اينك پيام خود را به جهان صادر كرده است و موج‌هاي بيداري در گوشه و كنار جهان و به‌ويژه در منطقه، نشانه اين تحول و برهم خوردن نظم نوين جهاني مورد ادعاي غرب، مي‌باشد.
گرچه استكبار جهاني، با دسيسه‌چيني‌هاي رنگارنگ و بهره‌بردن از ناداني و بزدلي برخي از سران كشورهاي منطقه و راه‌اندازي جنگ‌هاي نيابتي، خاورميانه را به منطقه‌اي بحراني تبديل نموده است، ولي به فضل الهي و با هوشمندي و درايت مقام معظم رهبري و حضور هميشگي مردم عزيز در صحنه، خواهيم توانست نقش تاريخي خود را ايفا نماییم.
پايان سال 1394 با ياد و خاطره توليت فقيد آستان قدس رضوي و خدمت‌گزار مخلص حريم ملكوتي حضرت رضا (عليه السلام)، مرحوم آيت الله واعظ طبسي  طاب ثراه پيوند خورد که علو درجات را برای آن فقید سعید از خداوند متعال مسئلت می کنیم.
اينك ضمن ابراز خرسندي از تشريف فرمايي قائد عظیم الشأن امت اسلامي و خير مقدم به محضر معظم له،‌ از مردم مؤمن و انقلابي مشهد مقدس، به‌‌ويژه حضرات آيات، علماي اعلام، روحانيت معظم، خانواده‌ي معزز شهدا و ايثارگران، دانشگاهيان، اصناف و نيز عموم زائران بارگاه منور رضوي دعوت مي‌نمايم روز يكشنبه اول فروردين‌ماه 1395، ساعت 15:30 براي ديدار با رهبر فرزانه و حكيم انقلاب اسلامي مدّ ظله العالي در حرم مطهر رضوي حضور يافته و با بهره بردن از فيوضات اين محفل باشكوه و استماع بيانات ارزشمند ايشان كه نقشه راه سال جديد امت اسلامي را تبيين مي‌فرمايند، در جوار بارگاه ملكوتي حضرت علي بن موسي الرضا (عليه السلام) بار ديگر عهد و بيعت خود با آرمان‌هاي امام راحل و مقام عظماي ولايت را تجديد نموده و حماسه‌اي ديگر برپا نمايند.
سيد ابراهيم رئيسي
توليت آستان قدس رضوي(ع)

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار