بختیاری ، مدیر درآمد های شهرداری مشهد بابیان این که 15هزار شهروند با بدهی عوارض نوسازی بالای یک میلیون تومان داریم، اضافه کرد: اگر این شهروندان بدهی خود را پرداخت نکنند ماده 12و13قانون نوسازی را در خصوص آن ها اجرا و انشعاب برق و گاز آن ها قطع می شود و اقدام به اجرای ثبت می کنیم.
کد خبر: ۱۳۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 20 November 2015
به گزارش تابناک رضوی، معاون اداری مالی شهرداری مشهد، از اجرایی شدن مصوبه شورای شهر در خصوص ارائه تسهیلات از سوی بانک ها برای پرداخت بدهی و دریافت پروانه ساختمانی با اقساط 12تا 36ماهه بدون کارمزد خبر داد.
«محمد آذری»  با بیان این مطلب گفت: با توجه به مشکلات شهروندان برای پرداخت بدهی و جلوگیری از سلیقه ای عمل کردن بخش های مختلف، مصوبه ای در شورای شهر برای پرداخت تسهیلات به بدهکاران به شهرداری به تصویب رسید که از شنبه آینده اجرایی خواهد شد.
وی افزود: این تسهیلات که با معرفی بدهکاران  از سوی شهرداری به بانک  از سوی بانک عامل که هم اکنون بانک شهر است پرداخت می شود شامل افرادی نیز می شود که می خواهند پروانه ساختمانی دریافت کنند اما امکان پرداخت نقدی ندارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۱
من این سوال را در خبر مربوط به اعزام نیرو به کربلا و نجف جهت خدمت رسانی به زائران درج کردم و دوباره در ذیل تکرار می کنم تا یکی از منابع هزینه پولهای دریافتی از شهروندان مشخص بشه:

فقط یک سوال
شهرداری مشهد با کدام مجوز شرعی و قانونی چیزی حدود 5میلیارد تومان از پول بیت المال که شهروندان برای آبادانی شهر خودشان پرداخت می کنند را برای اعزام نیرو به کربلا هزینه می کند؟ آیا این بازی با احساسات و تعلقات مذهبی مردم نیست؟
این در حالی هست که اکثر پیمانکاران شهرداری مشهد و اکثر پروژه ها مدتهاست که بخاطر بی پولی شهرداری به مشکل خورده اند. البته این از درایت شورا و شهردار محترم است که می خواهند نقش دولت را هم در این زمینه اجرا کنند.
به گفته بسیاری از مسئولان و افراد آگاه شهرداری مشهد یکی از افتضاح ترین دوره های خود را سپری می کند
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
با سلام من به عنوان یک شهروند و کسی که عوارض سالیانه پرداخت میکنم راضی نیستم ریالی خارج از مشهد خرج شود حال خود خواهند نزد پروردگار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار