فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: پدافند هوایی چون تجهیزات محور است، لذا متناسب با تغییر تهدیدات مجبور به روزآمدی بوده و تجهیزات خود را به‌روز کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 15 November 2023
پدافند هوایی متناسب با تهدیدات تجهیزات خود را به روز کرده است

به گزارش تابناک رضوی، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در جمع کارکنان این منطقه پدافندی با بیان اینکه امروز برای پدافند هوایی هیچ هدف و تهدیدی، غیرقابل کشف نیست، اظهار کرد: پدافند هوایی چون تجهیزات محور است، لذا متناسب با تغییر تهدیدات مجبور به روزآمدی است. اگر سرعت تهدیدات که از نوع هوافضایی هستند، زیاد شده، ما هم با همان سرعت، تجهیزات خود را تغییر داده‌ایم.

وی افزود: تهدیدات در پدافند، دارای سرعت بسیار بالایی است بنابراین زمان تصمیم مغزافزارهای پدافند باید بسیار کوتاه باشد که این امر، به قوه متفکر بسیار قوی و تجهیزات به روز نیاز دارد.

امیر سرتیپ دوم معصومی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه پدافند گفت: در سال‌های گذشته حوزه پدافند هوایی پیشرفت‌های بسیاری داشته و قطار پیشرفت پدافند هوایی در ریل حرکت رو به رشد و تعالی قرار گرفته است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه جانفشانی و سرافرازی در همه‌ی میدان‌ها از ویژگی‌های ارتش است، افزود: پدافند هوایی با شگفتانه‌های بسیار زیادی که در حوزه پهپادی و تجهیزات دفاعی ارائه کرده، موجب دلگرمی دوستان و بیم و هراس دشمنان شده است.

وی خاطر نشان کرد: همه‌ی این توانمندی‌ها نشان می‌دهد که جوانان و دانشمندان ایران اسلامی توان طراحی و ساخت انبوه سامانه‌های فرماندهی و کنترل و تولید انواع تجهیزات دفاعی و دفاع سایبری را دارند که پایداری در صحنه نبرد را برای ما به همراه داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار