واکنش استاندار خراسان رضوی به ماجرای مسمومیت‌های دانش‌آموزان:
استاندار خراسان رضوی با اشاره به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان برخی مدارس استان گفت: دانش‌آموزان و والدین نباید تحت عملیات روانی قرار بگیرند، زیرا برای این موضوع منشأ جدی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۹۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ 07 March 2023

به گزارش تابناک رضوی، یعقوبعلی نظری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره موضوع مسمومیت برخی دانش‌آموزان مدارس مشهد و خراسان رضوی گفت: اظهارنظر قطعی در این موضوع را بعد از بررسی دستگاه‌های مربوط باید انجام داد.

وی تصریح کرد: یقینا عوامل وابسته به دشمن بی‌دخالت نیستند. در این مسئله هم در بخش تخصصی موضوع که مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است و هم در بخش‌های امنیتی و‌ اطلاعاتی اقدامات لازم در حال انجام است و به‌شدت پیگیر موضوع هستند.

نماینده عالی دولت در خراسان رضوی با بیان اینکه موضوع روشن است و حتما ما وظیفه داریم پیگیری‌های لازم را انجام دهیم، افزود: دانش‌آموزان و والدین نسبت به این موضوع بصیرت و آگاهی لازم دارند و خواهند داشت و البته نباید تحت عملیات‌ روانی و اضطراب‌ها و استرس قرار بگیرند، چراکه منشأ جدی هم وجود ندارد.

وی تصریح کرد: ما از اولیای دانش‌آموزان و مدیران مدارس و اولیا و مربیان مدارس درخواست داریم با دقت، درایت و سعه‌صدر این موضوع را مدیریت کنند تا به پایان برسد، چراکه نقش آن‌ها بسیار تأثیرگذار است.

به گفته نظری، دستگاه‌های مختلف در حال انجام اقدامات لازم هستند و زمانی که تحقیقات به پایان رسید و برداشت‌ها قطعی شد، به اطلاع مردم خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار