ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه برگزار می‌شود

با هدف ایجاد خیزش رسانه‌ای برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در موضوع حمایت از تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ کار، " ششمین جشنواره تولید ملی و رسانه" توسط ‌ خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۱۲۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 11 September 2023

به گزارش تابناک رضوی، محسن رضوی مدیر روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: ما در صنعت به شدت نیاز به همراهی رسانه‌ها داریم، و این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه رسانه‌ها فضای صنعت را درک کنند.
وی افزود: هر چقدر معاشرت رسانه‌ها با واحدهای صنعتی اتفاق بیفتد، این همدلی و تعامل بیشتر نمود خواهد کرد. مهمترین ابزار توسعه، گفتگو است. ساختار آن نیست که موضوع پیچیده باشد، بلکه گفتگو به همین سادگی است.
مدیر روابط عمومی خانه صنعت و معدن خراسان رضوی با بیان اینکه؛ ما معتقد هستیم باید صنایع جنس رسانه را بشناسند، عنوان کرد: قبلا صنایع و واحدهای صنعتی ترس از رسانه داشتند و بیشتر تمایل به فعالیت چراغ خاموش بود، اما اکنون دیگر اینگونه نیست. اوضاع به شدت تغییر می‌کند و رسانه‌ها پیش‌تاز این تغییرند. برای رسانه مهم است، زاویه دید تغییر کند.
رضوی با تاکید بر اهمیت برگزاری نشست‌های صمیمی و هم‌اندیشی بین اصحاب رسانه و خبرنگاران اقتصادی استان، از برگزاری دورهمی های صمیمی به میزبانی خانه در آینده نزدیک خبر داد.
در ادامه فراخوان جشنواره، رونمایی و موارد آن در حضور خبرنگاران تشریح شد. در این فراخوان آمده است: ”ششمین جشنواره تولیدملی‌ و رسانه‌” با هدف تقدیر از تلاش های‌ اصحاب رسانه‌ و ایجاد خیزش رسانه‌ ای‌ برای‌ تحقق‌ منویات مقام معظم‌ رهبری‌ در موضوع حمایت‌ از تولید داخلی‌، اقتصاد مقاومتی‌ و ترویج‌ فرهنگ‌ کار و کارآفرینی‌ با همکاری‌ سازمان صنعت‌، معدن و تجارت، اداره ارشاد، خانه‌ مطبوعات، بسیج‌ رسانه‌ و رسانه‌ های‌ خراسان رضوی‌ به‌ منظور پاسداشت‌ از خالقان آثار برتر برگزار می‌ شود.
آثاری‌ مورد پذیرش قرار می‌ گیرند که‌ در نشریات کشوری‌، رسانه های برخط دارای مجوز و خبرگزاری‌ های‌ رسمی‌ از ابتدای فروردین‌ ماه ١۴٠١ تا آخر شهریور ١۴٠٢ منتشر شده باشد. آثار منتشر شده درموضوعات تبیین‌ و ترویج‌ کارآفرینی‌، حمایت‌ از تولید ملی‌، اقتصاد مقاومتی‌ و چالش‌ های‌ تولید مورد ارزیابی‌ قرار می‌ گیرد.
شایان ذکر است؛ آخرین‌ مهلت‌ ارسال آثار ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ می‌ باشد و جوایز برگزیدگان این‌ رویداد، طی‌ مراسمی‌ با حضور مسئولان استانی اهدا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار