انتقاد شدید خطیب جمعه تربت‌جام به برخی مدیران استانی و شهرستانی
خطیب جمعه تربت‌جام با انتقاد شدید نسبت عملکرد به برخی مدیران استانی و شهرستانی که اگر عرضه کار ندارید، عرضه استعفا داشته باشید، گفت: سال گذشته مزارع زعفران را به چراگاه احشام تبدیل کردید؟! امسال برای طلای سرخ استان چه راه‌حل منطقی دارید؟
کد خبر: ۹۹۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ 08 October 2021

به گزارش تابناک خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین معتمدی فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با انتقاد از عملکرد برخی مدیران استانی و شهرستانی که به همت آنان سال گذشته زعفران منطقه با خاک یکسان شد افزود: امسال هیچ‌گونه دلیل و بهانه‌ای پذیرفته نیست، علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد.

وی در جمع نمازگزاران با ابراز حمایت قاطع از کشاورزان زحمت‌کش منطقه، تصریح کرد: آقای استاندار، آقای نماینده! آقای مدیر جهاد کشاورزی! متأسفانه در سال گذشته به دلیل عملکرد ضعیفتان مزارع زعفران را چراگاه احشام تبدیل کردید؟! امسال چه نقشه‌ای برای طلای سرخ استان و شهرستان دارید؟

امام‌جمعه تربت‌جام با اشاره به اینکه مسئولان ما کاسه چه کنم چه کنم را به دست گرفته‌اند و گل سرسبد محصولات کشاورزی یعنی طلای سرخ استان و شهرستان ما با برند دیگر کشورها به فروش رسیده و با زعفران ما دارند آقایی می‌کنند، خاطرنشان کرد: چرا اندازه‌ای که بحث چای شمال کشور در مجلس شورای اسلامی مطرح می‌شود، مشکلات زعفران کاران منطقه در مجلس طرح موضوع نمی‌شود؟

وی با ابراز گلایه از اینکه چرا کسی دادوفریاد کشاورزان زحمت‌کش منطقه را نمی‌شنود؟ بیان کرد: کار کشاورز تولید است و یک سال منتظر نتیجه زحماتش است، اگر مسئولان اجرایی و قانون‌گذار درست به وظایف و مسئولیتشان در سال گذشته عمل می‌کردند نان زن و مرد کوچک و بزرگ آجر نمی‌شد؟!

حجت‌الاسلام‌والمسلمین معتمدی فر از همه عزاداران، مسئولان هیئت‌های مذهبی، خدام مساجد، تکایا، حسینیه‌ها، فرماندهان و کارکنان قوای مسلح شهرستان و نیز روضه‌های خانگی که در برپایی اقامه عزای سیدالشهدا همکاری داشتند قدردانی کرد و ادامه داد: متولیان برپایی موکب شهید علیمردانی که با سختی کار زیاد فضای مناسبی را برای اقامه عزای دهه آخر صفر و جاماندگان اربعین حسینی مهیا کردند به‌نوبه خود قدردانی می‌کنم، ان‌شاءالله امام زمان (عج) قدردان زحمات همۀ شما عزیزان باشد.

وی با اشاره بر نتیجه 2 ماه عزاداری سیدالشهدا که آیا واقعاً پس‌ازآن رنگ و بوی اهل‌بیتی به خود گرفته‌ایم؟ آیا با این عزاداری‌های به آرامش رسیده‌ایم؟ آیا لبیک یا حسین، لبیک یا خامنه‌ای در وجود همگان زنده شده است؟ توصیه کرد: پیام عاشورا درآمدن از روزمرگی، سختی، کسالت و ایستادگی پای تکالیف است.

امام‌جمعه تربت‌جام با تبریک هفته نیروی انتظامی، استقلال در امنیت کشور را داشتن قوای مسلح تحت لوای دستورات ناب فرمانده معظم کل قوا برشمرد و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تضمین‌کننده امنیت مردم و منطقه هستند سربلندترین کشوری هستیم که به استقلال امنیت رسیدیم.

وی دراین‌باره یادآور شد: از هیچ جا کمک نمی‌گیریم از احدی برای امنیت ملی مشاوره نمی‌گیریم به بهترین شکل ممکن ادای تکلیف می‌کنیم ارتش، سپاه، مرزبانی، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان هرکدام به‌نوعی در سرنوشت و امنیت کشور دخیل هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین معتمدی فر خطاب به دشمن که یادش باشد آزموده را آزمودن خطاست، تأکید کرد: از سرنوشت صدام و اربابش آمریکا درس عبرت بگیرند پاسخ جمهوری اسلامی به هرگونه خیال خام و گستاخی دشمن، قاطع و پشیمان کننده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار