لبیک شورای اسلامی شهر مشهدمقدس به فرمان مقام معظم رهبری؛
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهدمقدس گفت: براساس منویات مقام معظم رهبری و ترویج سیره رضوی در سطح شهر، «قرارگاه اخلاق اجتماعی» تاسیس می‌شود.
کد خبر: ۹۹۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ 03 October 2021

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حجت‌الاسلام حسن منصوریان با بیان اینکه شهرداری یک نهاد اجتماعی است، اظهارکرد: از طرف دیگر، این نهاد باید به ابزاری برای اجرای منویات اجتماعی تبدیل شود.

وی افزود: برهمین اساس، طبق سیاست کلی شورای ششم نسبت به مقوله فرهنگی و همچنین نظرات مقام‌ معظم رهبری درباره شهرداری‌ها، مقرر شد با نظر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، «قرارگاه اخلاق اجتماعی» شکل گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهدمقدس «قرارگاه اخلاق اجتماعی» را زمینه مترقی فرهنگ شهروندی دانست و گفت: صفات امام‌رضا(ع) همچون مهربانی، معین‌الضعفاء بودن و ... باید در جامعه و در بین مجاوران حریم رضوی تسری و گسترش یابد؛ لذا برای تحقق این آرمان‌ها به این نتیجه رسیدیم که قرارگاه اجتماعی را تاسیس کنیم.

حجت‌الاسلام منصوریان از تصویب و ابلاغ این طرح به سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد خبرداد و تصریح کرد: سازوکار اجرایی شدن این موضوع باید در اسرع وقت تهیه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار