فاز دوم مرکز فرهنگی و موزه دفاع‌مقدس خراسان‌رضوی که شامل ساختمان‌های مقاومت اسلامی و موتورخانه مرکزی باغ‌موزه دفاع مقدس است صبح امروز در مشهد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۹۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 02 October 2021

به گزارش تابناک رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهارداشت: ایجاد باغ‌موزه دفاع مقدس به عنوان یک اقدام جهادی در حال انجام است و امیدواریم هر چه زودترمطالبه جدی مردم برای ساخت این مرکز به سرانجام برسد.

وی افزود: ما خود را مدیون شهدای گرانقدر دانسته و موظفیم در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام برداشته و برای عمل به خواست مردم شهیدپرورمان تلاش کنیم.

یوسفعلی زاده تصریح کرد: اقدام در خصوص بزرگداشت و ایجاد یادمان‌های دفاع مقدس حرکت مناسبتی نیست، بلکه به تاسی از فراز "کل یوم عاشورا و کل ارض الکربلا" کار هر روزه است که برای نهادینه کردن آن ارزش‌ها نباید لحظه ای از پای بنشینیم.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: به دنبال نشر و تکثیر ارزش‌ها به صد زبان برای همه اقشار، جوانان و ملت‌های منطقه هستیم تا حرکت شهدا به الگوی همه مردم تبدیل شود.

گفتنی است؛ باغ‌موزه دفاع مقدس خراسان رضوی با زیربنای 19 هزار متر مربع در منطقه کوهسنگی مشهد ایجاد می‌شود و تاکنون کتابخانه و مرکز اسناد این مرکز فرهنگی به بهره برداری رسیده است و در صورت تامین بودجه، موزه مرکزی، سالن اجتماعات و محوطه سازی این مجموعه نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار