امروز درباره شهر جالبی به نام نروژ میخواهیم اطلاعات عجیب و غریبی در اختیارتان قرار دهیم.
کد خبر: ۹۹۸۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 02 October 2021

تابناک رضوی: شهری که می‌خواهیم درباره آن شرح دهیم در کشور نروژ قرار دارد و به دلیل شرایط آب و هوایی که در آن حکم فرماست اگر کسی فوت کند حق دفن در زمین‌های این شهر را ندارد، به عبارتی مردن در این شهر ممنوع است و هیچ جسدی در آن دفن نمی‌شود. نام این شهر لانگیرباین بوده و در جزایر سوالبارد نروژ قرار دارد.

 

به گزارش ایران ناز از سال ۱۹۵۰ قانون مردن ممنوع در لانگیرباین آغاز شد و مردم این شهر حق مردن نداشتند، حتی اگر تمام زندگیشان را آن‌جا زندگی کرده بودند. جالب است بدانید، زمانی که لحظه‌ مرگشان می‌رسید، مجبور بودند تا این شهر را ترک کرده و بقیه‌ زندگی‌ خود را بیرون از جزیره زندگی کنند.

 

نروژ،شهری که نباید در آن بمیرید!

 

اگر هم بر حسب اتفاق در لانگیرباین بمیرید، جسد شما خارج از شهر دفن می‌شود. البته این تصمیم خیلی غم‌انگیز است و برای کسانی که سال‌ها در این شهر زندگی کرده‌اند می‌تواند به نوعی بدترین قانون ممکن باشد، اما قطعا باید بدانید که برای هر تصمیمی منطق و دلیلی وجود دارد. فکر می‌کنید دلیل این تصمیم قاطع و بی‌رحم چه چیزی می‌تواند باشد؟

 

حالا سوالی که پیش می آید این است که دلیل این داستان چیست؟در سال ۱۹۵۰ عده‌ای از محققان متوجه شدند که اجساد کسانی که در قبرستان‌های این شهر دفن شده بودند تجزیه نشده‌اند و این موضوع خود دلیل وحشت بسیاری از دانشمندان شده بود .

 

نروژ،شهری که نباید در آن بمیرید!

 

چرا که برخی از این اجساد ویروس‌های کشنده‌ای را در خود داشتند که با تجزیه نشدن آن‌ها در خاک سبب شده بود تا این ویروس‌ها زنده باشند و مجدد سبب بروز مشکل در جامعه بشریت باشد. دلیل این اتقاق نیز دمای هوای به شدت پایین این شهر است که اجازه تجزیه اجساد را نمی‌دهد و جسم مردگان نروژی در شهر لانگیرباین به طور کامل سالم نگهداشته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار