شهردار مشهد، در نشست هم‌اندیشی با مدیران و خادمان هییت‌های مذهبی:
شهردار مشهد گفت: معتقدیم هر فردی که خودش را نزدیکتر به امام می داند باید شبیه ترین رفتار را به ایشان داشته باشد. این افراد کجا باید تربیت شوند غیر از هیئت.
کد خبر: ۹۹۶۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱ 23 September 2021

به گزارش تابناک رضوی، سید عبدالله ارجایی با بیان این مطلب افزود: چه کسی باید صفات امام رضا(ع) را به جامعه تسری دهد غیر از نوکرانش؟!، لذامعتقدیم هر فردی که خودش را نزدیکتر به امام می داند باید شبیه ترین رفتار را به ایشان داشته باشد. این افراد کجا باید تربیت شوند غیر از هیئت؟!

وی خاطر نشان کرد: مناسب نیست تمام شهر به یک شکل و با یک شعار سیاه پوش و یا در اعیاد سبز پوش شود و تنوعی نداشته باشد.

وی یادآور شد: برهمین اساس به دنبال این هستیم که فضا آرایی شهری در مناسبت ها را به هیئت هر محله واگذارکنیم، یعنی هر هیئت محله خودش را برای محرم و صفر و مناسبت ها فضا آرایی و آماده کند و این کار را طی چهار سال آینده اجرایی و تمرین خواهیم کرد.
ارجایی یاداور شد: مدیریت شهری متعلق به مردم و ما خادم آنها هستیم و در این مسیر به هیئت ها کمک می کنیم، هیئت ها نیز جوانانشان را به کار بگیرند تا از این پس فضا آرایی شهر توسط هیئت ها انجام شود.
وی اظهار کرد: اکنون اربعین را در پیش داریم، به دنبال آن آخر صفر و شهادت امام رضا(ع) است؛ از امروز تمرین کنیم تا یاد بگیریم در نیمه شعبان که چند روز به عید است شهر را به بهترین شکل آماده جشن های میلاد حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار