امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام:
امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام رمز موفقیت جمهوری اسلامی در جهان را رهبری فقیه، مقتدر، مدیر، مدبر، اسلام‌شناس در رأس حکومت اسلامی دانست و گفت: امروز پیروی از فرامین معظم له اطاعت از خدا، قرآن و سنت نبوی (ص) است.
کد خبر: ۹۹۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶ 23 September 2021

به گزارش تابناک رضوی، مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی در جمع بسیجیان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن یاد و خاطره امام راحل و شهیدان والامقام بابیان اینکه کسانی که از خدا، قرآن، رسولش و اولامر اطاعت و پیروی نکند روبه‌زوال‌ است، افزود: امروز پیروی از فرامین مقام معظم رهبری اطاعت از خدا، قرآن و سنت نبوی (ص) است.

امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام رمز موفقیت جمهوری اسلامی در جهان را رهبری فقیه، مقتدر، مدیر، مدبر، اسلام‌شناس در رأس حکومت اسلامی دانست که کشور را بر اساس آموزه‌های قرآنی و مکتب نبوی (ص) مدیریت و رهبری می‌کند، تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدای شیعه و اهل سنت و درایت معظم له و آمادگی قوای مسلح و‌ پشتیبانی مردم اقتدار دفاعی نظام از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار است.

وی خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان در حوزه‌های مختلف که با همه توطئه‌ها حتی نتوانستند یک وجب از خاک ما را به اشغال درآورند از مصادیق بارز الطاف خفیه الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب به سرکردگی استکبار جهانی صدام و حزب بعث را به جان ملت ایران انداختند و ۳۲ کشور صدام را در جنگ تحمیلی همراهی کردند اما ملت ایران اسلامی ۸ سال باجان و مال در برابر ماشین جنگی دشمن مقاومت کردند.

جامی الاحمدی با اشاره به تحولات و ناامنی در کشورهای منطقه تأکید کرد: مردم قدر نظام و انقلاب اسلامی و امنیت و اقتدار دفاعی قوای مسلح کشور را بیش‌ازپیش بدانند چون این اقتدار و صلابت در هیچ کجای جهان وجود ندارد.

گفتنی است: دیدار بسیجیان و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس تربت جام با امامان جمعه تشیع و تسنن شهرستان به میزبانی دفتر امام جمعه اهل سنت در مزار شیخ احمد جامی برگزار که در پایان حاضران با قرائت فاتحه مزار شهدای اهل سنت را عطر افشانی و گلباران کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار