سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی (ویژه فضای مجازی) از برخورد با عوامل تهیه و انتشار و سفارش دهنده ویدیوی تبلیغاتی با مضمون غیراخلاقی خبر داد.
کد خبر: ۹۹۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 14 September 2021

به گزارش تابناک رضوی، فرزاد بهشتی توندری با بیان این مطلب اظهار کرد: برخورد با عوامل تهیه و انتشار و سفارش دهنده ویدیوی تبلیغاتی با مضمون و محتوای خلاف عفت و اخلاق عمومی در دستور کار دادستانی مرکز استان خراسان رضوی قرار دارد و از اولین لحظه بارگذاری فیلم جنجالی و با دستور دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان این ناحیه دادسرا به موضوع ورود نموده است.

وی افزود: شهروندان و عموم مردم و خانواده های انقلابی اطمینان داشته باشند هرگونه هنجار شکنی بدون پاسخ قانونی باقی نمی ماند.

قاضی واحدیان عظیمی نیز به عنوان قاضی ویژه رسیدگی کننده به موضوع نیز با اظهار این مطلب افزود: پیرو دستور سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی (ویژه فضای مجازی) موضوع در دستور کار این شعبه قرار گرفت و سفارش دهنده و حامی ساخت ویدیو ی جنجالی احضار و از وی تحقیق به عمل آمد و ضمن تعطیلی و پلمپ مجموعه مزبور فعلا و تا اتمام تحقیقات مقدماتی قرار تأمین کیفری مناسب در خصوص وی صادر شده است.
وی همچنین اذعان داشت: شناسایی و سپس برخورد قانونی با سایر عوامل دخیل در تهیه کلیپ اعم از بازیگران و تهیه کننده و کارگردان در دستور کار قرار دارد، ضمنا ممنوع الخروجی تهیه کننده و کارگردان ویدیو مزبور در دستور کار قرار دارد و فعلا پرونده مفتوح و تحقیقات مقدماتی ادامه دارد.

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی (ویژه فضای مجازی) نیز در پایان به این مدیریت اعلام کرد: هر گونه اقدامی که موجب جریحه دار نمودن عفت و اخلاق عمومی گردد از خطوط قرمز دادسرای مرکز استان محسوب می گردد و برخورد مقتضی با آن خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار