زن جوان پشت خودرویی پنهان و منتظر است تا اینکه با دیدن شوهرش در وضعیتی ناخوشایند دست به کار شده و وارد عمل می‌شود.
کد خبر: ۹۹۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲ 12 September 2021

به گزارش تابناک رضوی، متاسفانه مسئله شک و خیانت، مشکلی است که امروزه خیلی از زوجین را درگیر و زندگی مشترک آنها را تحت تاثیر قرار داده‌است. این موضوع علاوه بر تلخی‌هایی که دارد گاهی به سوژه‌های طنز نیز تبدیل می‌شود مثل موردی که اکنون خواهید خواند.

پیگیری زن جوان برای گرفتن مچ شوهر خیانت‌کارش
ویدئویی که به سرعت به یک ویدئوی ویروسی تبدیل شد، راوی ماجرایی بود که میان دو زن بوجود آمده‌بود، دو زنی که هر دو سعی در تصاحب یک چیز داشتند و آن چیز در واقع مردی بود که به همسرش خیانت کرده و با زن دیگری قرار ملاقات گذاشته بود.

همسر این مرد پس از مشکوک‌شدن به شوهرش او را تعقیب کرده و به هتلی در اورنگ آباد هند می‌رسد. مدتی در آنجا منتظر می‌ماند تا اینکه بالاخره شوهرش را در حالیکه با زن جوانی در حال خارج شدن از هتل است، غافلگیر می‌کند.

این زن که ابتدا پشت یکی از خودروهای پارک شده مقابل هتل پنهان شده، با دیدن شوهرش در آن وضعیت و همراه زنی غریبه، به سرعت از پشت خودرو بیرون آمده و به سمت آنها حمله ور می‌شود.

آنها که هردو شوکه شده بودند برای فرار از دست زن عصبانی تصمیم می‌گیرند سوار بر خودرو شده و فورا آنجا را ترک کنند اما سرعت عمل همسر مرد خیانتکار مانع از این اقدام می‌شود.

تلاش یک زن برای جدا کردن شوهرش از زنی دیگر

زن در اقدامی عجیب شوهرش را از داخل خودرو بیرون کشیده و فورا وارد خودرو می‌شود تا با رقیب خود در خلوت تصفیه حساب کند، تصفیه حسابی که با ضرب و شتم شدید همراه است، به دلیل قفل بودن دربهای خودرو، مرد هرچه تلاش می‌کند نمی‌تواند وارد خودرو شده و مانع از این کتک‌کاری شود.

پس از پایان این درگیری فیزیکی، زن از خودرو خارج شده و به سمت شوهرش می‌رود و با کشیدن دست همسرش سعی در دور کردن او از آنجا دارد اما زن دوم به راحتی کوتاه نمی‌آید و در حالی که براثر ضرب و شتم شدید حال چندان خوبی ندارد، خود را به آنها رسانده و از طرف دیگر دست مرد را گرفته و می‌کشد و اینجاست که مرد خیانت‌کار درست مثل طناب مسابقه طناب‌کشی بین این دو زن این طرف و آن طرف کشیده می‌شود.

جالب‌ترین بخش این ویدئو این بود که این دو زن پس از درگیری و کتک‌کاری شدیدی که با هم داشتند، همچنان در تصاحب مردی که عامل این درگیری بود، اصرار داشته و کوتاه نمی‌آمدند و این درگیری برای تصاحب شوهر میان این دو زن بقدری طولانی شد که شخصی که در حال ضبط این ویدئو بود تصمیم گرفت ضبط را قطع کرده و به همراه حاضرین در اطراف هتل برای نجات مرد نزدیک برود.

کاربرانی که این ویدئو رو دیدند، واکنش‌های متفاوتی به اقدام دو زن حاضر در ویدئو داشتند و اکثر کاربران معتقد بودند که مردی که خیانت می‌کند ارزش نگاه کردن هم ندارد چه برسد تلاش برای تصاحب دوباره او.

کار عجیب این زن پس از دیدن خیانت شوهرش در واقع تلاش او برای جدا کردن همسرش از دست زنی دیگر بود، اقدامی که شاید کمتر کسی پس از دیدن خیانت همسرش تصمیم به آن بگیرد.

منبع: نمناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار