سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پیامی موفقیت خبرنگاران و رسانه های استان را در نخستین جشنواره ملی سردار آسمانی تبریک گفت.
کد خبر: ۹۹۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 12 September 2021

به گزارش تابناک رضوی، متن پیام یوسف امینی به این شرح است:


بسمه تعالی

حضور در میدان رسانه و تلاش برای روشنگری و آگاهی بخشی، ذاتا ارزشمند است. اما ارزش آن چندین برابر خواهد شد وقتی این تلاش و حضور برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و گفتمان مقاومت باشد.

امروزه، در صحنه مبارزه جبهه حق و باطل، اهمیت رسانه های جبهه مقاومت، همانند رزمندگانی است که در میانه میدان و صحنه نبرد می جنگند،در حقیقت نبرد جبهه مقاومت و دشمنان آن، نبرد بر سر تصرف اندیشه ها وقلبهاست وبرای پیروزی در نبرد ، بیش از ادوات جنگی ،نیاز به رسانه ها و روایتگران رویدادها است.

بدینوسیله حضور موفقیت آمیز خبرنگاران روزنامه های قدس و شهرآرا و خبرگزاری فارس خراسان رضوی در نخستین جشنواره ملی مطبوعاتی سردار آسمانی ویژه بزرگداشت سردار محبوب دلهای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و کسب رتبه های اول و دوم بخش عکس توسط جناب آقای محمد حسین صلواتی از روزنامه شهرآرا و سرکارخانم مهدیه غفوریان ازخبرگزاری فارس خراسان، و کسب رتبه اول بخش مصاحبه و گفتگو توسط جناب آقای محسن فاطمی نژاد از روزنامه قدس و رتبه دوم بخش یادداشت و سرمقاله توسط سرکارخانم رقیه توسلی از روزنامه قدس و جناب آقای مصطفی قطبی از خبرگزاری ایرنا دفتر مشهد را، به این عزیزان و مدیران و فعالان رسانه ای خراسان رضوی تبریک می گویم.


یوسف امینی سرپرست اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی.

۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ۰۷:۵۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار