جمعی از فرزندان سرداران شهید مطرح کردند؛
جمعی از فرزندان شهدای شاخص و سرداران شهید خراسان رضوی، انتخاب دکتر قاضی زاده هاشمی را بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به فال نیک گرفتند.
کد خبر: ۹۹۲۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷ 11 September 2021

به گزارش تابناک رضوی، متن نامه فرزندان شهدا و سرداران شهید خراسان رضوی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و همچنین عرض خدا قوت درخصوص تلاش های مجاهدانه و همکاری در زمینه تشکیل کابینه دولت مردمی آیت الله رئیسی.

همانگونه که مستحضر هستید، یکی از حساس ترین نهادهای کشور، بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد که به جامعه ی ارزشی و انقلابی ایثارگران و خانواده هایشان خدمات ارائه می دهد و یکی دیگر از رسالت ها و اهداف سازمانی اش را می توان معرفی و بیان الگوها و شخصیت های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برشمرد.

این نهاد انقلابی با حجم گسترده ای از ماموریت ها و برنامه های فرهنگی، در سالهای گذشته آنچنان که می بایست ظهور و بروز اجتماعی نداشته و مورد کم مهری و نهایتا در بازخورد عملکردی اش سبب کم توجهی به قشر رنجدیده و خون دلخورده انقلاب واقع شده است.

از این رو ما فرزندان شهدای شاخص و سرداران شهید خراسان رضوی به عنوان امضاکنندگان این نامه، انتخاب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی را بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به فال نیک گرفته و با توجه به توانایی ها و شایستگی های ایشان در تحول آفرینی و پیشبرد سازمانی، تقاضا داریم تا نسبت به حضور ایشان در بنیاد شهید و شکوفایی این نهاد انقلابی همکاری لازم را مبذول فرمائید.

امضا کنندگان:
فرج الله شوشتری
مهدی برونسی
عباس برونسی
زهرا کاوه
مرتضی نظرنژاد(بابانظر)
مرتضی قدمیاری
صادق قدمیاری
جعفر رفیعی
حسن رستمی
محمد علیمردانی
سمیه سادات ابراهیمی
علیرضا فاضل حسینی
مصطفی نیک عیش
محمد عین القضات
حسین مهدیان پور
مجتبی قاجاریان
قاسم فرودی
زهرا ناصری
کاظم رحیمی
حمزه رضوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار